גולדן סטייט הביסה את הלייקרס

קארי. טוב כרגיל
קארי. טוב כרגיל | צילום: AFP

קדם עונה: 97:136 לאלופה (24 לקארי), 39 נקודות ללילארד בהפסד לקליפרס

(גודל טקסט)

הליגה הטובה בעולם תחזור לפעילות מלאה בשבוע הבא, ובימים האלו הקבוצות מסיימות את משחקי ההכנה של קדם העונה.

 

ל.א. לייקרס – גולדן סטייט 136:97

 

מי שבאופן לא מפתיע נראתה טוב מאוד בבוקר, היא האלופה גולדן סטייט. אולי זה בגלל שיש לה את ה-MVP של הליגה סטפן קארי (24 נק' ו-10 אס'), או צלף נוסף כמו קליי תומפסון (24 נק', 4/6 ל-3). אבל האמת, צריך גם לתת "קרדיט" ליריבה.

 

 

ראשית, חשוב שנזכור שמדובר במשחקי הכנה (האחרונים, אגב). ושקובי בראיינט לא שותף לאחר שחש קצת כאבים ברגלו. ועדיין. המציאות של הלייקרס נראית גם העונה עגומה. הכוכב כבר בן 37, וגם אם יש כמה כלים נחמדים (ד'יאנג'לו ראסל וג'וליוס רנדל המבטיחים, לו וויליאמס – השחקן השישי של העונה שעברה, וג'ורדן קלרקסון שהפתיע אשתקד לטובה) – אין מה לפתח ציפיות בעיר המלאכים.

 

ראסל. העתיד של הלייקרס (AFP)

 

האלופה, מאידך, שמרה על הסגל (למעט דייויד לי, שגם כך מיעט לשחק), ונראית כמו מועמדת גם השנה לשמור על כתרה. הווריורס יחלו את המסע ההגנה על תארם ב-28.10 מול ניו אורלינס. הלייקרס יום לאחר מכן מול מינסוטה.

 

ל.א. קליפרס – פורטלנד 109:115

 

העידן שאחרי למרכוס אלדריג' עומד להתחיל בפורטלנד, כאשר הצפי היה ונשאר כי דמיאן לילארד – כעת, הכוכב הבלתי מעורער של הקבוצה – ייקח את המושכות באופן סופי בדרך, כנראה, לשום מקום בעתיד הקרוב. ולפנות בוקר הייתה הוכחה נוספת לכך.

 

הגארד הפציץ 39 נק' באחוזים טובים לשתיים (13/22) וקטסטרופליים משלוש (1/9), אך התצוגה הזו – שכללה יתרון 28 ברבע הראשון! (17:45) – לא הספיקה מול הקבוצה העמוקה והאיכותית של דוק ריברס שארבעה משחקניו סיימו עם 16 נק' ומעלה.

 

לילארד. לא הספיק הבוקר (AFP)

 

בלייק גריפין הוביל עם 22 נק' ו-8 ריב'. פול פירס, שהתאחד עם ריברס אחרי ששיתפו פעולה בבוסטון, הוסיף 19 מהספסל.

 

תוצאות נוספות: בוסטון – ניו יורק 85:99, יוטה – דנבר 78:98

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי