83:126 ללוס אנג'לס לייקרס על מכבי חיפה

המשחק הזה היה גדול על מכבי חיפה
המשחק הזה היה גדול על מכבי חיפה | צילום: AFP

המארחת לא ריחמה בסטייפלס סנטר על הירוקים. 21 נקודות לבראיינט

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס וקובי בראיינט השיגו את ניצחונם הראשון לעונה בסבב משחקי ההכנה, וזה קרה מול מכבי חיפה של רמי הדר שהגיעה לסטייפלס סנטר מעודדת לאחר ההפסד המכובד לממפיס.

הלילה כבר הירוקים הובסו ב-43 נקודות הפרש, 126:83, במשחק שלמעשה הוכרע כבר ברבע הראשון בזכות ריצת 2:17 של המארחת ששיחקה לראשונה העונה בביתה, לעיני הקהל המקומי.

"הבדלי הרמות והעובדה שהלייקרס קלעו באחוזים מצוינים לשלוש היוו מכשול שלא יכולנו להתגבר עליו", אמר רמי הדר. "אני חושב שהתמודדות עם סיטואציה קשה כמו זו שהייתה היום על המגרש, יכולה לעזור לקבוצה בעתיד. זה משהו שאפשר ללמוד ממנו".

 

"אני חושב שעלינו למשחק עם הרבה התרגשות וקצת לחוצים, השתחררנו בשלב כלשהו, אבל הם היו חדים יותר ואגרסיביים יותר מההתחלה", הוסיף הסנטר, אלכס צ'וברביץ'. "נתנו את כל מה שיכלנו, סך הכל נהנינו וזו הייתה חוויה אדירה. יותר חשוב לנו המשחק מול נהריה ביום שישי, את הדברים מפה ניקח כחוויה".

עד ההפסקה הגדילה המארחת את יתרונה לכדי 40:63, אבל המחצית השנייה הייתה שואו-טיים של הקבוצה מעיר המלאכים. ההפרש כבר עמד על 51 נקודות הפרש, אז חניכיו של הדר התעשתו במעט ובדקות הסיום הורידו את ההפרש במטרה למזער נזקים. 83:126 בסיום.

הירוקים בסטייפלס סנטר. חוויה לא נעימה? (AFP)

הקלע הבולט של מכבי חיפה היה רג'ילנד באקנר שסיים עם 20 נקודות וקטף שבעה כדורים חוזרים. עוז בלייזר (17 נק') אלכס צ'וברביץ' (14 נק') בלטו לטובה בשורות הירוקים, עד כמה שניתן במשחק כזה, כשגם רנה רז'ון תרם 10 נקודות.

אצל לוס אנג'לס לייקרס הרשימה ארוכה ומרשימה יותר: שבעה שחקנים סיימו בדאבל-פיגרס ובלט מעל כולם קובי בראיינט, עם 21 נקודות ב-18 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי