מתקרבים? תומפסון הוריד את דרישות החוזה

תומפסון וג'יימס. יחזרו לשתף פעולה?
תומפסון וג'יימס. יחזרו לשתף פעולה? | צילום: Gettyimages

הפוורוורד של הקאבס מבקש חוזה ל-3 שנים בשווי 53 מ'. וורלד פיס בלייקרס

(גודל טקסט)

האם טריסטון תומפסון יחתום על חוזה ארוך טווח בקליבלנד? הפורוורד, שהיה אחד הברגים המרכזיים בריצת הפלייאוף האחרונה, הסכים להפחית בדרישות השכר שלו וכעת הוא דורש חוזה לשלוש עונות תמורת 53 מיליון דולר. הנהלת הקאבס עדיין מתלבטת.

 

כזכור, תומפסון סיים את חוזה הרוקי שלו ודרש חוזה מקסימום לחמש שנים בשווי חוזה לשלוש עונות תמורת 53 מיליון דולר. הנהלת קליבלנד סירבה בתוקף והשיחות נעצרו.

 

 

הפורוורד הוא שחקן החופשי הבכיר ביותר שנותר בשוק, אך הוא שחקן חופשי מוגבל מה שאומר שקאבס יכולים להשוות כל הצעה שתתקבל עליו. עד עתה היה נראה כי השניים יחתמו על חוזה לעונה אחת בשווי 7 מיליון דולר שיאפשר לתומפסון לחתום בכל מועדון שיחפוץ בקיץ הבא.

 

וורלד פיס וחבר. הזדמנות אחרונה? (gettyimages)

 

* לאחר מספר דיווחים בנושא זה הפך לרשמי. מאטה וורלד פיס יחזור ללבוש את מדי הלייקרס. בינתיים מדובר רק בחוזה לא מובטח ובהזמנה למחנה הסופי, אף תהיה לו הזדמנות להיכנס לסגל הסופי. "אני חושב שהוא יהיה תוספת מצוינת לחדר ההלבשה שלנו", אמר מיץ' קופצ'ק מנכ"ל הקבוצה.

 

וולרד פיס, שאז נקרא רון ארטסט, שיחק בלייקרס ארבע עונות וזכה באליפות עם הקבוצה ב-2010. בעונה האחרונה לא שיחק ב-NBA וחתם בשורות סצ'ואן מהליגה הסינית, כשבסיומה הצטרף לקאנטו האיטלקית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי