אדאמס מתגלה כאקס פקטור נגד הווריורס

בצלם של ווסטברוק ודוראנט? אדאמס
בצלם של ווסטברוק ודוראנט? אדאמס | צילום: AFP

הת'אנדר רוצים להתקרב לאליפות, את הסיוע הם ימשיכו לקבל מהכוכב הלא צפוי

(גודל טקסט)

סדרת גמר המערב ב-NBA בין גולדן סטייט לאוקלהומה סיטי מרתקת הרבה יותר ממה שניתן היה לחשוב תחילה. למרות שהת'אנדר הדהימו את סן אנטוניו בשלב הקודם, לא הרבה פרשנים סברו שהם יכולים לתת פייט לאלופה הדורסנית, אבל נכון לעכשיו הם נמצאים בקצב הנכון עם יתרון 1:2 ואפשרות לעלות ל-1:3 ולשמור על הבית (המשחק הרביעי: הלילה ב-4:00).

 

קרי לא האמין שהאלופה תתקשה כל כך (AFP)

 

אחד השחקנים שבאופן לא צפוי מצא את עצמו מככב בכותרות הוא סטיבן אדאמס. הסנטר, שנראה כאילו נלקח מסרט למבוגרים שמוקרן רק במקומות אפלים בשנות ה-70, הוא אחד הגיבורים הגדולים של הת'אנדר. במשחק מספר 3, בו אוקלהומה סיטי הביסה 105:133 את גולדן סטייט, הוא ספג בעיטה חזקה במיוחד מדריימונד גרין באזור רגיש ועלה במהרה לכותרות.

 

 

הנהלת ה-NBA התלבטה כיצד להגיב לאירוע החמור, ולבסוף הוחלט לא להשעות את גרין אלא לקנוס אותו ב-25,000 דולר. "גרין לא התנצל בפניי, אבל זה לא משנה", הגיב אדאמס, שגם סיפר שאחרי שראה בבית את האירוע פעם נוספת הוא סבור שהבעיטה כוונה למקום הרגיש הייתה בכוונה: "זה באמת היה הרבה יותר גרוע ממה שחשבתי".

 

עם גרין, "הוא בעט לי בחלציים בכוונה" (AFP)

 

למרות זאת, הסנטר שגדל בניו זילנד והיה רגיל לשחק בילדותו רוגבי, סירב להתרגש. "יצא לי לראות בעיטות הרבה יותר ברוטליות וכואבות. אני משאיר את זה לדמיון שלכם", סיפר לכתבים. "ברוגבי, אחרי שהשחקנים מקבלים מכות חזקות מאוד, הם פשוט ממשיכים לשחק. זה מדהים, אבל זה ספורט אחר. אתה לפעמים מקבל עונש ושוהה עשר דקות בחוץ. זה כאילו הם מעודדים אותך לעשות את זה".

 

האירוע הכואב עושה עוול מסוים לאדאמס, שבצלם של קווין דוראנט וראסל ווסטברוק מתגלה כאקס פאקטור של הת'אנדר. בעונתו השלישית בקבוצה והליגה הטובה בעולם, הסנטר תפס מקום של קבע בחמישייה, ונראה שלווריורס אין בינתיים תשובה אליו. במשחק הראשון בסדרה, אותו ניצחה אוקלהומה סיטי בקליפורניה ונטלה לעצמה את הביתיות, אדאמס קלע 16 נקודות והוריד 12 ריבאונדים, והותיר את האלופה חסרת אונים. אולי זו הסיבה שגם במשחק הזה הוא ספג פציעה לא פשוטה, אחרי שפסטוס אזילי נפל עליו, הפיל אותו על הקרקע וגרם לו לנזק בגב. יכול להיות שבשביל להחזיר לעצמה את הביתיות, גולדן סטייט צריכה להפסיק לחשוב איך עוצרים את ווטסברוק ודוראנט ולהתחיל לחפש את התשובות באזור הצבע.

 

המפתח לנצח את הת'אנדר – לעצור את אדאמס? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי