בלאט בין המועמדים לאמן את אינדיאנה

בלאט
בלאט |

פרנק ווגל נזרק, לארי בירד: "צריכים קול חדש ולקלוע הרבה יותר נקודות"

(גודל טקסט)

דייויד בלאט הוזכר כאחד מחמשת המועמדים הבכירים לאמן את אינדיאנה, זאת אחרי שהפייסרס זרקו את פרנק ווגל. האמריקני הוביל את הקבוצה במשך שש עונות ו-492 משחקים (31 ניצחונות ב-61 משחקי פלייאוף). 

"החלטנו שהגיע הזמן לשמוע כאן קול חדש", הבהיר נשיא הפייסרס, שחקן העבר האגדי לארי בירד. "צפיתי בקבוצה במשך כל העונה וחשבתי הרבה. הציפיות שלי מהקבוצה היו גבוהות יותר מאשר אלה של רוב האנשים. הגיע הזמן שהחבר'ה ישמעו קול חדש, החלטנו לא להאריך את חוזהו של ווגל". 

"אקח את הזמן ואבחר מתוך רשימה ארוכה של שמות את הבחור שיוכל להנהיג את הקבוצה ולדחוף אותה קדימה", הכריז בירד. ההגנה עבדה יפה עם עוזר המאמן דן ברק, כמו בכל שנה. הבעיה היא הקליעה, הייתי רוצה שנקלע הרבה יותר נקודות". 

בכתבה שנערכה על עתידה של אינדיאנה ב-CBS, הוזכר שמו של דייויד בלאט יחד עם ארבעה מועמדים בכירים נוספים. מדובר במייק ד'אנטוני, מארק ג'קסון, קווין מקהייל ונייט מקמילן, כולם שחקני עבר מוכרים וחלקם עם ניסיון עשיר באימון. 

אחרי רשימת הקבוצות שלכאורה הביעו עניין בשירותיו של דייויד בלאט, שפוטר באמצע העונה מקליבלנד עם המאזן הטוב ביותר במזרח, קשה לדעת אם הפעם יצליח לפרוץ את מעגל ההיכרות האישית של מקבלי ההחלטות. בעצם, לא בטוח שזו גם האופציה הטובה ביותר מבחינתו.


בלאט, יפתח את העונה עם קבוצה חדשה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי