בלאט ייקח? וולטון סרב לאמן את הניקס

לוק וולטון
לוק וולטון | AFP

פיל ג'קסון פנה לעוזר מאמן הווריורס, שוויתר, אך השאיר פתח להצעה נוספת

(גודל טקסט)

פיל ג'קסון הבהיר להנהלת הניקס כי הוא מתכוון לחפש מאמן שעבד איתו בעבר, עם עדיפות לכזה שמכיר את התקפת המשולש, והוא לא חיכה הרבה זמן כדי לעשות את זה. נשיא הקבוצה החליט לפנות לעוזר מאמן גולדן סטייט, לוק וולטון, שהשיב בשלילה להצעת העבודה שניתנה לו. האם דייויד בלאט, קרוב יותר למשרת האימון בתפוח הגדול? קשה לדעת.

 

וולטון, שהוביל כמאמן זמני את הווריורס לפתיחת העונה הטובה ביותר בהיסטריה ולמאזן 4:39 לפני שסטיב קר חזר לתפקיד, נחשב לשם הגדול ביותר בשוק המאמנים של הקיץ הקרוב. הוא נחשב לאחד האנשים מהמעגל הקרוב ביותר של ג'קסון, שאימן אותו במהלך שנותיו בלוס אנג'לס לייקרס.

 

 

לפי העיתון הניו יורקי "הדיילי ניוז", ג'קסון פנה אליו לאחרונה והציע לו את התפקיד, אך וולטון ענה כי "בשלב זה אינו מעוניין לקבל את התפקיד". נכון לעכשיו לא ברור האם הוא מעוניין להתמקד בפלייאוף ובמשימות העומדות בפני גולדן סטייט, או שמה הוא מעדיף לחכות להצעות טובות יותר. כמו כן, לא ברור אם ההצעה תהיה רלוונטית בהמשך.

 

ביל וולטון. יועץ לא לקבל את העבודה (gettyimages)

 

לפי אביו של עוזר מאמן הווריורס, כוכב העבר ביל וולטון, הוא ייעץ לבנו לא לקחת את המשרה שהתפנתה בניו יורק: "אמרתי לו שכסף לא יכול לקנות את מה שיש לו כרגע בגולדן סטייט. משרות פנויות, הם פנוית מסיבה מסוימת, משהו שלא קיים בעבודה הנוכחית שלו".

 

לוק וולטון (36), זכה בשתי אליפויות תחת ג'קסון בלייקרס, שם השתמשו בהתקפת המשולש. עם זאת, הוא הוכיח בתקופה הקצרה שהוביל את גולדן סטייט שהוא דוגל בשיטה התקפית אחרת. הוא קיבל בעבר הצעה להתמנות לעוזר מאמן בניקס, בתקופה בה מונה דריק פישר למאמן ראשי, אך אז העדיך להישאר בקליפוריניה.

 

בתוך כך, הקבוצה השנייה של העיר ניו יורק, ברוקלין נטס, מינתה את קני אטקינסון למאמן הקבוצה. הוא שימש בעונה האחרונה כעוזרו הבכיר של מייק בודנהולצר באטלנטה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי