בלאט מועמד להחליף את סקוט בלייקרס

בלאט. נמצא ברשימה הסופית
בלאט. נמצא ברשימה הסופית |

וולטון הוא המועמד המוביל לתפקיד, אך המאמן הישראלי נמצא ברשימה הסופית

(גודל טקסט)

לוס אנג'לס לייקרס פיטרה הלילה (שני) את ביירון סקוט והיא הצטרפה לשוק המאמנים הרותח ב-NBA. בלוס אנג'לס הכינו רשימה ארוכה מאוד של מועמדים פוטנציאלים, כאשר ב-ESPN מדווחים כי דייויד בלאט הוא אחד השמות שנמצאים בה. עם זאת, אנדרו ווז'נרובסקי פרסם כי המועמד המוביל לקבל את המשרה הוא לוק וולטון עוזר המאמן של גולדן סטייט.

 

מיץ' קופצ'ק אומנם סימן את וולטון כמועמד האולטימטיבי, אך הרשימה שלו כוללת גם את קווין אולי מאמן מכללת קונטיקט, אטורה מסינה עוזר מאמן סן אנטוני, ג'יי רייט מאמן מכללת וילאנובה ואת בלאט. שחקן העבר של הלייקרס כבר הצהיר בעבר שלא בטוח שיהיה מוכן לקחת תפקיד של מאמן ראשי בקיץ הקרוב, כך שלאחרים סיכוי ממשי לקבל פנייה.

 

 

נכון להיום נותרו רק שתי קבוצות שטרם מינו מאמן לעונה הבאה, הניקס והלייקרס, כאשר יוסטון צפויה להצטרף אליהם לאחר שתודח מהפלייאוף. עם זאת, הרוקטס כבר סימנו את ג'ף ואן גנדי כמחליף הפוטנציאלי שלהם והוא צפוי לחזור לטקסס לקדנציה שנייה.

 

.@ramonashelburne adds Jay Wright and David Blatt to this list. https://t.co/5BaR0CVmES

— Lakers Outsiders (@LakersOutsiders) April 25, 2016

 

אתמול (ראשון) פורסם בניו יורק כי גם שם המשרה כנראה סגורה, כאשר פיל ג'קסון השתמש בשמו של בלאט כמסך עשן, במטרה למנות בסופו של דבר את המאמן הזמני, קורט ראמביס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי