גאסול יחתום בספרס, דאנקן "נוטה לפרוש"

דאנקן וגאסול. מחליפים תפקידים?
דאנקן וגאסול. מחליפים תפקידים? | צילום: Gettyimages

האייקון יתלה את הנעליים? וגם: סרחיו רודריגס צפוי לחתום לעונה בפילדלפיה

(גודל טקסט)

לאחר שנרגעו מהודעתו של קווין דוראנט שהצטרף לגולדן סטייט חזרו יתר הקבוצות בליגה לעשות עסקים. סן אנטוניו, שקיוותה לראות את דוראנט אצלה, תקבל פרס ניחומים בדמותו של פאו גאסול שצפוי לחתום בקבוצה לשנתיים בהם ירוויח 30 מיליון דולר. גם טורונטו ופורטלנד היו קרובות להחתים אותו אך הרצון לשחק תחת גרג פופוביץ' הכריע.

 

עם זאת, האייקון של הספרס, טים דאנקן, "נוטה לפרוש" לאחר 19 שנים בליגה. כך מדווח אדריאן ווז'נרובסקי מ"יאהו". לפי הדיווח דאנקן "הותיר רושם עז" על ראשי הקבוצה, חברים והאנשים שקרובים אליו, שהוא יודיע בקרוב על פרישה מהליגה. הוא מימש לאחרונה את האופציה שהיתה לו בקבוצה לחוזה בשווי 5.6 מיליון דולר – הרבה מתחת לשווי השוק הנוכחי – מה שיאפשר לו לקבל את הסכום גם אם יחליט יפרוש.

 

 

חדשות מפתיעות נוספות מגיעות מפילדלפיה שהגיעה לסיכום עם רכז ריאל מדריד, סרחיו רודריגס, על חוזה לעונה אחת בשווי 8 מיליון דולר. הספרדי כבר שיחק בעבר חמש עונות ב-NBA בשלוש קבוצות: פורטלנד, סקרמנטו וניו יורק ניקס. הוא עזב את הליגה ב-2010 והוביל את הבלאנקוס לשלוש זכיות באליפות ספרד וזכיה ביורוליג ב-2014.

 

רודריגס. חוזר לליגה הטובה בעולם (gettyimages)

 

חדשות נוספות מרחבי הליגה: רמון שסנס, שנתן עונה יפה מאוד בוושינגטון, ישחק בשנתיים הקרובות בשארלוט לאחר שסיכם על חוזה בשווי 12.5 מיליון דולר. הוא ימלא חלק מהחלל שהותירו ג'רמי לין (ברוקלין) וקורטני לי (ניקס) שעזבו את ההורנטס כדי לחתום על חוזי ענק בתפוח הגדול. במקביל, קליבלנד החליטה לא לממש את האופציה שהיתה לה אל מת'יו דלאבדובה שיחתום על חוזה בשווי 38.5 מליון דולר לארבע שנים במילווקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי