גולדן סטייט צימקה ל-3:2 מול אוקלהומה סיטי

|

קרי קלע 31 נקודות והוביל את חבריו ל-111:120. דוראנט קלע 40 נקודות שלא הספיקו

(גודל טקסט)

סטף קרי שוב הוכיח לכולם שאסור להספיד לוחמים. אחרי שספגה שתי תבוסות, גולדן סטייט צימקה ל-3:2 מול אוקלהומה סיטי הודות ל-111:120 ביתי ובכך שמרה על הסיכוי לשוב לגמר ה-NBA ולהגן על התואר.

המשחק החמישי בגמר המערב נתן לכוכב הכי גדול, ה-MVP של העונה שנבחר פה אחד, סטף קרי לקחת אחריות ולסחוף את חבריו לניצחון מרשים – ולהשתיק את כל הביקורות על פציעה טורדנית.

31 נקודות קלע קרי, שבדקות המאני טיים היה בשיאו וגם חילק 6 אסיסטים לחבריו, קליי תומפסון, שותפו ל"ספלאש בראדרס", הוסיף 27 נקודות משלו וכך האלופה קבעה כי בין שבת לראשון באוקלהומה ייערך המשחק השישי.

היה בשיאו בדקות ההכרעה (AFP)

גולדן סטייט ידעה כי הפסד יחרוץ את גורלה ויוביל לסיום העונה מוקדם מהצפוי, וכבר ברבע הראשון עלתה ליתרון דו ספרתי של 10 נקודות, אבל האורחים פשוט לא אפשרו לאלופה להמשיך את הריצה וברבע השלישי גם הצליחה להפוך לראשונה לאחר שווסטברוק קלע וקבע 67:68 לאורחים.

האלופה שבה לרבע המכריע כמו מלוע של תותח ותוך פחות משתי דקות היתרון עמד על 12 נקודות הפרש לגולדן סטייט, פער שנשמר עד לסיום . "אנחנו לא הולכים הביתה! לא הולכים הביתה!", צעק קרי שיכולתו הנפלאה גברה על תצוגה נוספת מצד קווין דוראנט (40 נקודות) וראסל ווסטברוק (31 נקודות, שמונה אסיסטים ו-7 ריבאונדים).

צמד כוכבי אוקלהומה מנסים להצר את צעדיו של קרי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי