הארדן ניצח את גולדן סטייט, קארי לא שיחק

הארדן. התפוצץ עם 35 נקודות
הארדן. התפוצץ עם 35 נקודות |

96:97 ליוסטון שצימקה ל-2:1 בסדרה. דוראנט והת'אנדר החזירו את הביתיות

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת פלייאוף קצת יבשה, הסיבוב הראשון תפס תאוצה לפנות בוקר כאשר שתי קבוצות ניצחו בחוץ והיחידה שכשלה? דווקא גולדן סטייט שלראשונה הרגישה באופן מובהק בחסרונו של סטף קארי.

 

יוסטון – גולדן סטייט 96:97 (הווריורס מובילים 1:2 בסדרה)

 

זה קרה רק תשע פעמים מתוך 82 משחקים בעונה הסדירה, אך זה הגיע כבר במשחק השלישי בפלייאוף. גולדן סטייט כבר לא תהיה מושלמת בפלייאוף, וגילתה לראשונה שהחיים ללא סטף קארי יכולים להיות קשים.

 

ה-MVP עדיין מתאושש מפציעה בקרסול בתחילת המשחק הראשון בסדרה, והפעם הרוקטס ניצלו את חסרונו ורצו בפתיחה ליתרון מבטיח והיממו את האלופה עם יתרון 13 ברבע הראשון (18:31), כאשר ג'יימס הארדן מוליך את החבורה בלבן.

 

הארדן. כוכב הערב (AFP)

 

הווריורס הצליחו לצמק את הפער בזכות שני גיבורים מפתיעים שעלו מהספסל – מוריס ספייטס והרוקי איאן קלארק. ספייטס סיים עם שיא קריירה בפלייאוף של 22 נקודות, בעוד קלארק גם קבע שיא עם 11, כולל נקודות קריטיות בסיום.

 

למרות יכולת בינונית מפתיעה, גולדן סטייט הצליחה להגיע לדקות האחרונות כשהמשחק צמוד, ולמעשה שתי הקבוצות מבזבזות הזדמנויות ברגעי הסיום להכריע את ההתמודדות. מי שהיה בתקן נפקד נוכח הוא קליי תומפסון שאמנם סיים עם 17 נקודות, אך החטיא את כל שבע הזריקות שלו מחוץ לקשת, כולל כמה פנויות בשתי הדקות האחרונות.

 

תומפסון. משחק בינוני (AFP)

 

90 השניות האחרונות היו דרמטיות במיוחד. קלארק, כפי שהבטחנו לכם, העלה את גולדן סטייט ליתרון ראשון מאז דקות הפתיחה (93:94), מייקל ביזלי – שהחל את העונה בכלל בסין – הפך עם שתיים מהקו.

 

ביזלי. שמר על קור רוח (AFP)

 

הכדור כבר היה בידיים של יוסטון, 12 שניות לסיום, עם יתרון נקודה אך איבוד אומלל איפשר לקלארק להחזיר את הווריורס ליתרון (95:96). ללא פסק זמן, הארדן רץ מחוף לחוף, קצת דחף את איגודאלה וקבע את תוצאת הסיום. דריימונד גרין איבד כדור שתי שניות לסיום והרוקטס החלו לחגוג עם הקהל הביתי.

 

הארדן סיים עם שורה נפלאה של 35 נקודות (11/26 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. דונטאס מוטיונאס הוסיף 14 ו-13, דווייט הווארד תרם 13 ו-13. שון ליבינגסטון שפתח בחמישיה במקום קארי סיפק 16 נקודות, דריימונד גרין סיים עם 9 נקודות בלבד, לצד 7 ריבאונדים ו-7 איבודים.

 

גרין. יעדיף לשכוח את המפגש (AFP)

 

דאלאס – אוקלהומה סיטי 131:102 (הת'אנדר ביתרון 1:2 בסדרה)

 

אחרי הפסד ביתי מפתיע במשחק השני, קווין דוראנט וראסל ווסטברוק הגיע לטקסס נחושים לחזור למסלול. במפגש הקודם, צ'ארלי וילאנואבה הפריע לווסטברוק בריקוד שהוא עושה לפני כל משחק, הפעם הוא ודוראנט החליפו בין טנגו לג'אז כשעשו כל העולה על רוחם.

 

אוקלהומה ניצחה בכל אחד משלושת הרבעים הראשונים, ואחרי 36 דקות הוליכה ביתרון 19 (78:97), כאשר הצמד הדינאמי מוביל את ההצגה. דוראנט סיים עם 34 נקודות ו-7 ריבאונדים, ווסטברוק עם 26 ו-15 אסיסטים. אנס קאנטר הצטרף לשני הסופרסטארים עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים מהספסל.

 

דוראנט. עוד הופעה נהדרת (AFP)

 

ווסטברוק. נולד לרקוד (AFP)

 

ווסלי מת'יוז הוביל את דאלאס עם 22 נקודות, ריימונד פלטון הוסיף 18 ודירק נוביצקי סיים עם 16 נקודות ב-12 זריקות בלבד מהשדה.

 

במשחק נוסף: אינדיאנה – טורונטו 101:85 (הראפטורס ביתרון 1:2 בסדרה)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי