הביתיות חזרה לספרס, הקאבס בדרך לגמר אזורי

הכל תלוי בספרס. לנארד
הכל תלוי בספרס. לנארד |

96:100 לסן אנטוניו באוקלהומה סיטי. 21 שלשות לקליבלנד בניצחון באטלנטה

(גודל טקסט)

אם מישהו חשש שהסדרה בין סן אנטוניו לגולדן סטייט בסכנה, בעקבות ההפסד הביתי של הספרס במשחק 2, אז הוא יכול להירגע. החבורה של גרג פופוביץ' ניצחה במשחק 3 באוקלהומה סיטי והחזירה לעצמה את יתרון הביתיות. עוד קודם, קליבלנד סיפקה מפגן שלשות נוסף בדרך הבטוחה לגמר המזרח.

אוקלהומה סיטי – סן אנטוניו 100:96 (1:2 לספרס בסדרה)

הרבה מאוד אתגרים צלחה הקבוצה מטקסס בעידן גרג פופוביץ' וטים דאנקן, והנה עוד אחד לרשימה. הטוענת לכתר ידעה כי הפסד נוסף, שני ברצף, יציב אותה עם הגב לקיר, אבל קוואי לנארד לא נתן לזה לקרות.

המשחק היה צמוד כמעט לכל אורכו וברבע האחרון היתרון החליף צד לא אחת, אבל במאני טיים אלו היו הספרס שהתעלו וסל של דייויד ווסט קבע 89:96, קצת יותר מדקה לסיום. ראסל ווסטברוק הצליח להקטין ל-96:94, אבל שתי קליעות מהקו של לנארד סגרו עניין.

לנארד הנהדר הוביל את המנצחת עם 31 נקודות ו-11 ריבאונדים, למרכוס אולדרידג' תרם 24 ולטוני פארקר היו 19 נקודות. ווסטברוק קלע 31 בצד השני, אבל עשה זאת ב-10 מ-31 מהשדה. קווין דוראנט סיים עם 26 נקודות משלו.


ווסטברוק ודוראנט, לא שמרו על הבית (AFP)

אטלנטה – קליבלנד 121:108 (0:3 לקאבס בסדרה)

משחק אחד בלבד אחרי שקבעו שיא NBA עם 25 שלשות במפגש פלייאוף, הקבאלירס שוב להטו מחוץ לקשת וסיימו עם 21 קליעות מהטווח וכעת הם רחוקים ניצחון נוסף מחזרה לגמר המזרח. אגב, בעונה שעברה בגמר המזרח עברו הקאבס את ההוקס בסוויפ. גם הפעם?

ההוקס היו בעניינים במשך שלושה רבעים ופתחו את 12 הדקות האחרונות בפלוס 6, אבל הם שכחו להופיע למאני טיים. לברון ג'יימס והחברים ניצחו 17:36 ברבע הרביעי ויצאו מג'ורג'יה עם מקדמה גדולה מאוד לקראת המשך הסדרה. כידוע, אף קבוצה מעולם לא חזרה מפיגור 3:0 בסדרה לניצחון בה.

צ'נינג פריי, דווקא הוא, הוביל את קלעי הקאבס עם 27 נקודות. הפורוורד הוותיק צלף 7 פעמים לשלוש מתוך 9 ניסיונות. ג'יימס וקיירי ארווינג קלעו 24 נקודות כל אחד, קווין לאב הוסיף 21. אל הורפורד בלט בצד השני עם 24.


בדרך הבטוחה לגמר המזרח. לברון (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי