הווריורס דרסו את יוסטון, אבל איבדו את סטף קרי

קרי מודאג
קרי מודאג | צילום: AFP

הכוכב נפגע בברך ועשוי לא לשוב. סוויפ לסן אנטוניו ולקליבלנד

(גודל טקסט)

גולדן סטייט ווריורס שברה העונה את שיא הניצחונות המיתולוגי של שיקגו של מייקל ג'ורדן, ויכול להיות שזה יהיה בעוכריה. האלופה פירקה הלילה את יוסטון ועלתה ל-1:3 בסדרה, אבל הסיפור הגדול היה פציעתו של סטפן קרי שנקע את ברך ימין ולא שיחק כלל במחצית השנייה. עוד לפני כן, סן אנטוניו עלתה לחצי גמר המערב אחרי סוויפ קליל על ממפיס.

יוסטון – גולדן סטייט 121:94 (3:1 בסדרה)

הרדיפה של האלופה אחרי שיא הניצחונות, המאמץ האדיר בכל ערב וערב במהלך העונה הסדירה – כל זה מתחיל לתת את אותותיו, ודווקא על ה-MVP. סטף קרי חזר לשחק אחרי שנעדר משני המשחקים הקודמים עקב פציעה בקרסול, אבל ירד מהפרקט צולע פעם נוספת, הפעם בגלל פציעה בברך. מאוחר יותר התברר כי הוא נקע את ברך ימין וכרגע עתיד הפלייאוף שלו לא ברור.

בכל אופן, האלופה לא בדיוק התקשתה לנצח בטקסס גם בלעדיו. הרוקטס נתנו פייט במחצית הראשונה וסיימו אותה בשיוויון (56:56), אבל ברבע השלישי זה כבר לא היה כוחות. קליי תומפסון ודריימונד גרין צלפו מכל פינה, והווריורס נעלו את 12 הדקות הללו בפער של 21 נקודות. מכאן, כמובן, זה כבר היה גארבג' טיים אחד ארוך, מה שאפילו איפשר לגולדן סטייט לקבוע שיא נוסף: 21 שלשות במשחק פלייאוף.

תומפסון (7 מ-11 מחוץ לקשת) הצטיין עם 23 נקודות, אנדרה איגודאלה קם מהספסל וקלע 22 וגרין (4 מ-6 לשלוש) סיים עם 18 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. מנגד, 19 של דווייט הווארד ו-18 של ג'יימס הארדן (10 אסיסטים ו-7 חטיפות) לא סייעו לרוקטס האומללים.


צלף מכל פינה. תומפסון (AFP)

ממפיס – סן אנטוניו 116:95 (הספרס עלו עם 0:4 בסדרה)

אחת הסדרות הכי חד צדדיות שנראו בשנים האחרונות בליגת הכדורסל הטובה בעולם – הפרש ממוצע של 22 נקודות – הסתיימה בעוד טיול של הבחורים של גרג פופוביץ'. המארחת הצליחה לתת פייט במחצית הראשונה וסיימה אותה במינוס 2 בלבד (47:45), אבל ברבע השלישי הספרס רצו 21:37 וסגרו עניין בקלילות מעט מרגיזה.

קוואי לנארד, שנבחר לאחרונה לשחקן ההגנה של העונה בפעם השנייה ברציפות, הוביל את העולה הטריה עם 21 נקודות. טוני פארקר סיפק 16 ולמרכוס אולדרידג' תרם 15 נקודות ו-10 כדורים חוזרים. אצל הגריזליס החלשים להחריד בלט לאנס סטיבנסון עם 24 נקודות.

זה נשמע אולי מעט מוזר, אבל הקלילות שבה סן אנטוניו עלתה לחצי גמר המערב עוד עלולה לפגוע בה. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, אז היריבה הבאה של פופוביץ' ושחקניו תהיה אוקלהומה סיטי של קווין דוראנט וראסל ווסטברוק – משימה אפשרית מבחינת הספרס, אבל הרבה, הרבה יותר מסובכת.


לנארד, טייל לסיבוב הבא (AFP)

דטרויט – קליבלנד 100:98 (4:0 בסדרה)
הקאבס רשמו סוויפ על הפיסטונס בתום משחק צמוד ויוכלו לנוח מעט לפני שיפגשו את אטלנטה או בוסטון. רג'י ג'קסון יכול היה לשלוח את המשחק להארכה אך החטיא שלשה והחבורה מעיר המכוניות יצאה לפגרה. קיירי אירווינג בלט עם 31 עבור טיירון לו כשלברון ג'יימס סייע עם דאבל דאבל של 22 ו-11 ריבאונדים. מנגד מרכוס מוריס רשם 24 וטוביאס האריס שהגיע מאורלנדו רשם משחק טוב של 23 ו-13 ריבאונדים.

 


לברון ג'יימס וקיירי אירווינג, סוויפ בדרך לחצי (AFP)

 


סטנלי ג'ונסון עשה חיים קשים אבל ידע לברך (AFP)

 

בוסטון – אטלנטה 95:104 (בהארכה, 2:2 בסדרה)
זה החל ביתרון קטן של הסלטיקס ונמשך בפער דו ספרתי עבור ההוקס כשנדמה היה שההכרעה תעבור למשחק חמישי בג'ורג'יה. קאמבק בראשות מרכוס סמארט השיב את הסלטיקס מפיגור גדול וסל של אייזיאה תומאס קבע 92:92 בתום המועד החוקי. ג'ונסון ותומאס שמרו את הניצחון ב-TD גארדן ואיזנו את הסדרה עבור החבורה של בראד סטיבנס שנראית צמודה מתמיד.

 

אחרי שיא הקריירה שלו עם 42 נקודות במשחק הקודם, אייזיאה תומאס סיפק 28 הפעם ונעזר ב-20 של סמארט ו-17 של אוון טרנר. מנגד, פול מילסאפ התפוצץ עם 45 משלו בתוספת 13 ריבאונדים אך זה לא הספיק להוקס.

 


הפעם הוא אמון על קאמבק, סמארט (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי