הווריורס העיפו את יוסטון, 2:3 לשארלוט

סטף והחברים מרוצים
סטף והחברים מרוצים | צילום: AFP

האלופה הסתדרה בלי קרי וסגרה 1:4. ההורנטסוגם פורטלנד ניצחו

(גודל טקסט)

סדרות הפלייאוף ב-NBA נמשכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ובאחת מהן ייתכן והושגה נקודת מפנה. שארלוט הורנטס הצליחה לגנוב את הביתיות עם ניצחון באמריקן איירליינס ארנה של מיאמי בדרך ל-2:3 בסדרה. פורטלנד השיגה ניצחון חוץ על לוס אנג'לס קליפרס הפצועה ועלתה גם היא ל-2:3 בסדרה שלה. האלופה גולדן סטייט הסתדרה בלי ללא סטף קרי הפצוע וסגרה עניין בצורה קלילה עם 1:4 על יוסטון.

 

 

גולדן סטייט – יוסטון 81:114 (1:4 בסדרה)
גם ללא סטף קרי, הווריורס שייטו לניצחון קליל מול אחת מאכזבות העונה במערב, וכעת הפנים ככל הנראה לפורטלנד שיכולה להקשות מעט יותר, בטח ללא קרי שנצפה חוגג ומתרגש על הספסל נוכח ההצגה של חבריו.

 

כבר מהרבע הראשון היה ברור לאן המשחק הזה הולך. 27 תפר קליי תומפסון, שון ליבינגסטון שהוזנק לחמישייה תרם 16 ואילו דריימונד גרין סיפק 15 בתוספת 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. 35 של ג'יימס הארדן סיימו עונה בקול ענות חלושה.

 


יכול לחייך, בינתיים (AFP)

 


גרין עושה בשבילו את העבודה (AFP)

 

מיאמי – שארלוט 90:88 (3:2 בסדרה)
ההורנטס שחזרו ל-2:2 במשחקי הבית שלהם המשיכו במומנטום עם ניצחון חוץ דרמטי ויוכלו לסגור עניין בצפון קרוליינה במשחק השישי. האיש שאמון על הניצחון הוא קורטני לי שצלף שלשה שהעניקה להורנטס 25 שניות לסיום, יתרון ממנו ההיט לא הצליחו לשוב ולשלוח את המשחק להארכה.

 


כוכב הרגע, קורטני לי (AFP)

 

מרווין וויליאמס בלט עם 17 עבור ההורנטס כשקמבה ווקר ואל ג'פרסון תרמו 14 כל אחד. מנגד דוויין ווייד בלט עם 25 אצל מיאמי שחייבת לנצח את המשחק השישי.

 

לוס אנג'לס קליפרס – פורטלנד 108:98 (3:2 בסדרה)
אחרי שאיבדו את כריס פול ובלייק גריפין לא הרבה סיכוי נותר לקליפרס ואת המחיר הם שילמו כבר הפעם. דוק ריברס זרק למערכה את בנו אוסטין ריברס בתור הרכז המוביל שלו ובחלק הראשון זה עוד נראה טוב אלא שרבע אחרון מוחץ של הבלייזרס סגר עבורם עניין והעביר את ההכרעה לאורגון.

 


כריס פול, כמה שהוא חסר (AFP)

 

סי ג'יי מקולום צלף 27, דמיאן לילארד תרם 22 ומו הארקלס הוסיף 19 ו-10 ריבאונדים. מנגד 19 של ג'יי ג'יי רדיק ו-17 של ג'מאל קרופורד וג'ף גרין תרמו כל אחד לא הספיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי