הפלייאוף כאן: גולדן סטייט והספרס יטיילו

קארי ולנארד. לא יתקשו בפתיחה
קארי ולנארד. לא יתקשו בפתיחה | צילום: AFP

הסיבוב הראשון בפתח וההימורים פה: בוסטון חוזרת והשחקן הטוב באוקלהומה

(גודל טקסט)

לאחר שהעונה הסדירה נגמרה ברעש אדיר, היום (שבת) תתחיל העונה האמיתית, הידועה בכינוי היותר מוכר שלה –הפלייאוף. אז לאיזו סדרה צפויה להיות צמודה במיוחד ואיזו קבוצה כבר יכולה להתכונן ליריבה הבאה?

 

מערב

(1) גולדן סטייט –  (8) יוסטון (משחק ראשון: שבת, 22:30)

בצל שבירת שיא הניצחונות בעונה הרגילה והעמדתו של 73, הצוות של סטיב קר כבר הכין את הווידאו למפגש הצפוי עם יוטה בסיבוב הראשון. אך לרוקטס היו תוכניות אחרות, כאשר הם הצליחו להפוך עונה נוראית לסבירה והבטיחו את העלייה במשחק האחרון.

 

 

אז הוורייורס יכולים לשמוח? כנראה, אבל לא בטוח. למרות היכולת הבינונית ברוב שלבי העונה, יוסטון היא עדיין יריבה מסוכנת, במיוחד כאשר ג'יימס הארדן ודווייט האוורד מרוכזים. אבל גם אם הם יקשו על האלופה, לצערם של האוהדים בטקסס זה כנראה לא יספיק והעונה תסתיים בדיוק כמו שהתחילה, באכזבה.

תוצאה: 0:4 לגולדן סטייט

 

(2) סן אנטוניו –  (7) ממפיס (בין ראשון לשני, 03:00)

אם היינו אומרים לפני העונה שנקבל את המפגש הזה בסיבוב הראשון, היינו מחככים ידיים בהנאה ובודקים את שעות השידורים. אך לאחר הפציעות הרבות שספגו הגריזליס, כנראה שהסדרה הזאת תהיה במעמד צד אחד, כאשר גרג פופוביץ' ירשה לעצמו לתרגל מערכים איתם ישחק מול אוקלהומה סיטי.

 תוצאה: 0:4 לסן אנטוניו

 

(3) אוקלהומה סיטי –  (6) דאלאס (בין שבת לראשון, 04:30)

בשקט בשקט, ראסל ווסטברוק הפך העונה לשחקן הבכיר באוקלהומה סיטי ולמועמד לגיטימי לתואר ה-MVP. הוא יפגוש את הסגל המזדקן של המאבריקס שמצליחים בכל עונה לסחוט עוד קצת את הלימון הבלתי נגמר של דירק נוביצקי, שהפעם קיבל סיוע מדרון וויליאמס. לצערו של מארק קיובן, הבעלים של דלאלס, לא בטוח שזה יספיק ליותר מניצחון אחד.

תוצאה: 1:4 לאוקלהומה סיטי.

 

(4) לוס אנג'לס קליפרס – (5) פורטלנד (בין ראשון לשני, 05:30)

הסדרה המרתקת של השלב הראשון. רבים טוענים שאם היו מחליפים בין כריס פול לדמיאן לילארד ל.א. קליפרס הייתה הקבוצה הטובה ב-NBA, אך במקום הרכז המוכשר מוביל את הסגל הבינוני של הבלייזרס לאחת העונות המפתיעות של השנים האחרונות.

 

לקבוצה של דוק ריברס יש את הפוטנציאל להפוך לקונטנדרית אמיתית, אך כל שנה יש משהו אחר שעוצר אותה. קשה להאמין שזה ישתנה דווקא הפעם ויסתיים באליפות, אבל לפחות זה יספיק כדי לגבור על הנחישות של ריפ סיטי ולעלות שלב.

תוצאה: 3:4 לקליפרס.

 

 

מזרח

(1) קליבלנד – (8) דטרויט (ראשון, 22:00)

השינוי שעשה סטן ואן גנדי בעיר המכוניות היה מעמיק והצליח להחזיר את הפיסטונס לפלייאוף לראשונה לאחר שבע שנים. הוא אולי מוביל על הקאבס במאזן העונה הרגילה (1:3) אך השחקנים שלו עדיין לא התמודדו עם האינטנסיביות שהם צפויים לפגוש בפלייאוף. לא נורא, לימודים עולים כסף.

תוצאה: 0:4 לקליבלנד.

 

(2) טורונטו – (7) אינדיאנה (שבת, 19:30)

ההגעה של מונטה אליס לפייסרס לא הביאה לשיפור המצופה מקבוצה שרק לפני שנתיים נחשבה למועמדת בכירה לזכות באליפות ראשונה מאז איחוד הליגה. הראפטורס לעומת זאת הפכו בהנהגתו של המנכ"ל מסאי יוג'ירי לאחת הקבוצות העמוקות והמהנות בליגה. זה צריך להספיק להם לפחות עד גמר המזרח.

תוצאה: 1:4 לטורונטו.

 

(3) מיאמי – (6) שארלוט (בין ראשון לשני, 00:30)

כנראה המפגש המעניין במזרח. ההיט המציאו את עצמם מחדש כקבוצת סמול בול, לאחר הפרידה הכפויה מכריס בוש הפצוע, ומשחקים את הכדורסל הטוב ביותר שלהם מאז לקח לברון ג'יימס את הכישרון שלו בחזרה לאוהיו.

 

עם זאת, מנגד תעמוד הקבוצה הכי מאוזנת בליגה, שסוף סוף הצליחה לתרגם את הכישרון בסגל לניצחונות, לאחר שנה שבה הלכו אחורה. בנוסף, הם מחזיקים בסגל את הכוכב הגדול ביותר בסדרה הזאת, קמבה ווקר, שפשוט נולד לרגעים האלו. זה אמור לעשות את ההבדל.

תוצאה: 3:4 לשארלוט.

 

(4) אטלנטה – (5) בוסטון (בין שבת לראשון, 02:00)

אם כבר סמול בול, אז הסלטיקס הם אלה שהפכו את הסגנון לאומנות בשנתיים האחרונות. עם שני גארדים שאף אחד לא רצה ובראד סטיבנס אחד, הכדורסל בעיר השעועית חזר להיות רלוונטי מתמיד.

 

לעומתם, ההוקס, לא רק שנעצרו, אלא הלכו אחורה בעונה הנוכחית. מהקבוצה שלימדה את כל הליגה מהו משחקן מאוזן נשארה רק בינוניות, פול מילסאפ והכישרון של דניס שרודר. אטלנטה נשארה בעבר, בוסטון היא העתיד.

תוצאה: 2:4 לבוסטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי