הת'אנדר בחצי עם 1:4 על דאלאס, פול שבר את ידו

ועכשיו הפנים לספרס
ועכשיו הפנים לספרס |

ווסטברוק מחכה לספרס. הקליפרס איבדו את הרכז, 2:2 מול פורטלנד

(גודל טקסט)

תמונת אחד מחצאי גמר המערב בפלייאוף ה-NBA הושלמה הלילה (בין שני לשלישי) כשאוקלהומה סיטי העיפה את דאלאס עם 1:4 בסדרה. שארלוט כפתה 2:2 בסדרה עם מיאמי במזרח ויהיו לנו לפחות עוד שני עימותים.

 

 

אוקלהומה סיטי – דאלאס 104:118 (1:4 בסדרה)
ראסל ווסטברוק הוליך את הת'אנדר לניצחון נוסף בסדרה ששלח את הטקסנים הביתה. למעשה כבר מהרבע הראשון זה הלך בכיוון אחד ולמרות מעידה במשחק מספר 2 בסדרה, OKC כצפוי תהיה בחצי הגמר שם תצפה לה משוכה הרבה יותר קשוחה, גם היא מטקסס, סן אנטוניו ספרס.

 


נוביצקי מברך את דוראנט לשלום, לא הספיק לבדו (AFP)

 

ווסטברוק צלף 36 והוסיף 12 ריבאונדים ותשעה אסיסטים כשהצלע השניה של כוכבי הת'אנדר, קווין דוראנט סיפק 33. מנגד דירק נוביצקי הקשיש רשם 24 ויוכל לצאת למנוחה. האם המנוחה של הספרס תיתן להם מקדמה נוספת על הת'אנדר? התשובות יחלו בשבת במשחק הראשון ביניהן.

 

שארלוט – מיאמי 85:89 (2:2 בסדרה)
מתחילתה חזו הפרשנים שתהיה זו סדרה צמודה ואכן קיבלנו לפחות עוד שני משחקים אחרי שההורנטס איזנו ל-2:2 בתום מותחן. דווקא הפתיחה היתה של ההיט, אלא שאז קמבה ווקר הוכיח כמה הוא מוכשר והתפוצץ עם שיא קריירה בפלייאוף של 34 נקודות. הקומבו-גארד הוליך את ההורנטס ליתרון דו-ספרתי שעוד צומק אך לא נמחק לגמרי. ג'רמי לין תרם 21 מהספסל. את ההיט הוליך ג'ו ג'ונסון הוותיק עם 16 ולואל דנג תרם 15.

 


לקח אחריות ברגע הנכון, קמבה ווקר (AFP)

 


וגרם למייקל לחייך (AFP)

 

פורטלנד – לוס אנג'לס קליפרס 84:98 (2:2 בסדרה)
הציפיות לסדרה צמודה מגשימות את עצמן אבל הרבה בחסות פציעות. כריס פול שבר את היד במהלך הרבע השלישי ומדובר בעוד פציעה טראגית שעלולה לעלות לקליפרס בסדרה כולה. הבלייזרס הוליכו ביתרון קטן שרק תפס תאוצה לאור המכה שספגו האורחים.

 

 

Chris Paul leaves Game 4 with a fractured right hand.

Trail Blazers defeat the Clippers, 98-84. Series is tied 2-2. pic.twitter.com/gGxJa69Oxb

— FOX Sports (@FOXSports) April 26, 2016

 

דווקא ביום בו דמיאן לילארד היה מאופק עם 12 נקודות בלבד, אל פארוק אמינו לקח פיקוד עם 30 נקודות ונהנה מסיוע של השחקן המשתפר ב-NBA, סי ג'יי מקולום שסיפק 19 משלו. אצל החבורה מעיר המלאכים שכאמור תנסה להתאושש מנטאלית, בלייק גריפין וג'ף גרין תרמו 17 כל אחד ואילו פול הספיק לנפק 16 לפני הפציעה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי