טורונטו בגמר המזרח לאחר 3:4 על מיאמי

טורונטו בגמר המזרח
טורונטו בגמר המזרח | צילום: AFP

לאורי (35) ודרוזן (28) להטו ב-89:116 על ההיט. היריבה הבאה: קליבלנד

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס אולי חשב שהוא מחכה לדייט עם האקסית, אבל טורונטו השלימה 3:4 גדול על מיאמי בסדרה עם 89:116 וקנתה לעצמה כרטיס לגמר המזרח. ולראשונה אחרי 4 שנים יחד, קייל לאורי ודמאר דרוזן באמת הצליחו לספק משחק ענק יחד. 

שני הכוכבים של טורונטו קלעו לראשונה בארבע השנים האחרונות למעלה מ-60 נקודות יחד באותו משחק פלייאוף. לאורי סיפק משחק מדהים עם קצב, אחוזים גבוהים והמון אנרגיות בדרך ל-35 נקודות (5 מ-7 מהשלוש), 9 אסיסטים, 7 ריבאונדים ו-4 חטיפות. דרוזן תרם 28 נקודות ב-12 מ-29 מהספסל וביסמאק ביומבו היה האקס פקטור עם 17 נקודות ו-16 ריבאונדים. 

בלי ולנצ'יונאס וסקולה, הרפטורס החלו את הבריחה ברבע השני וברביעי כבר לחצו באמת על הדוושה עם 11:31 ושיוט מרשים לגמר. הפנים של דוויין ווייד, שירד בפיניש לספסל עם 16 נק' וכאבים ברגל, אמרו הכל. בכל זאת, כמה עוד אפשר לסחוט מחבורה שכוללת אותו, את לואל דנג, יודוניס האסלם, אמארה סטודמאייר, כריס בוש וג'ו ג'ונסון. 

עם הפנים לעבר סדרת גמר המזרח מול לברון ג'יימס וחבריו, לא נראה שטורונטו כל כך חוששת. אמנם הקאבס טיילו למעמד עם 0:8 מהיר ובהחלט נחשבים לפייבוריטים, אבל המאזן העונתי עומד על 1:2 לזכות הקבוצה מקנדה. אם זו לא סיבה לאופטימיות, אז מה כן?


ווייד בחוץ (AFP)


דרוזן בדרך לקליבלנד (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי