יש פוטנציאל: בנדר רביעי בדראפט, סימונס ראשון

בנדר עם הקומישינר סילבר. בחירה גבוהה במיוחד
בנדר עם הקומישינר סילבר. בחירה גבוהה במיוחד | צילום: AFP

פיניקס לקחה את פורוורד מכבי ת"א: "גאווה גדולה". אינגרם הולך ללייקרס

(גודל טקסט)

דראגן בנדר, פורוורד מכבי תל אביב, נבחר במקום הרביעי בדראפט על ידי פיניקס. הקרואטי הצעיר נחשב לפוטנציאל מבטיח במיוחד עם גובה, קליעה, יכולת מסירה ומרווח שיפור עצום בעתיד. כעת יהיה עליו להוכיח שהאמון בו יכול להשתלם. 

"מזל טוב וכל הכבוד לדראגן בנדר שנבחר הלילה במקום הרביעי בדראפט של ה-NBA על ידי פיניקס סאנס", נמסר בהודעה לתקשורת מטעם מכבי תל אביב. "גאווה גדולה למכבי תל אביב שממשיכה מסורת של שחקנים רבים שיצאו ממנה ל-NBA". 

"בנדר הפך לשחקן הקרואטי שנבחר הכי גבוה אי פעם בדראפט", נכתב עוד בהודעה. "בראיונות הרבים שקיים בארה"ב עם כלי תקשורת מכל העולם, בנדר סיפר על השמחה הגדולה שלו להיות חלק ממשפחת מכבי, והשמחה היא בהחלט הדדית. אנו מאחלים לדראגן המון הצלחה". 


בנדר, יפרח במדבר של אריזונה? (AFP)

מי שכבש את הפסגה הוא בן סימונס, הפאוור פורוורד של LSU שנבחר במקום הראשון על ידי פילדלפיה. לוס אנג'לס ליקרס בחרה במקום השני את ברנדון אינגרם, הסמול פורוורד של דיוק. בוסטון קיבלה את ברוקלין את הגארד ג'יילן בראון במקום השלישי. 

דומנטאס סאבוניס, הבן של והפורוורד המצוין של גונזאגה, נבחר במקום ה-11 על ידי אורלנדו ואת הבחירה המפתיעה ביותר עשתה אותה בוסטון כשבמקום ה-16 לקחה את גרשון יאבוסל, הפורוורד הצרפתי בן ה-20.

במקביל לבחירות, החלו גם עסקאות להיערך ברקע. הבולטת ביותר שלחה לאורלנדו את סרג' איבקה, פורוורד אוקלהומה סיטי ונבחרת ספרד. בתמורה, הת'אנדר קיבלו את ויקטור אולאדיפו, ארסן איליאסובה ואת הזכויות על הילד שכבר הזכרנו, דומנטאס סאבוניס. מדובר בהימור רציני בצל השמועות על האפשרות שקווין דוראנט יעזוב.

כצפוי, דריק רוז עבר לניו יורק עם ג'סטין הולידיי, כאשר שיקגו קיבלה תמורתו את רובין לופז, חוסה קלדרון וג'ריאן גרנט. מרקו בלינלי נשלח מסקרמנטו לשארלוט תמורת הזכויות על מלאכי ריצ'רדסון, שנבחר במקום ה-22. 


גיא פניני, בא ללוות את הילד (האתר הרשמי מכבי ת"א)

דראפט 2016: העשיריה הפותחת 

1. פילדלפיה: בן סימונס, פורוורד 

2. לוס אנג'לס לייקרס: ברנדון אינגרם, פורוורד 

3. בוסטון סלטיקס (דרך הנטס): ג'יילן בראון, גארד 

4. פיניקס סאנס: דראגן בנדר, פורוורד 

5. מינסוטה טימברוולבס: כריס דאן, גארד 

6. ניו אורלינס פליקאנס: באדי הילד, גארד 

7. דנבר נאגטס: ג'מאל מארי, גארד 

8. סקרמנטו קינגס (הועבר לפיניקס): מרקיז כריס, פורוורד 

9. טורונטו רפטורס (דרך הניקס): ג'ייקוב פולטי, פורוורד 

10. מילווקי באקס: ת'ון מייקר, פורוורד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי