לברון הודיע לקליבלנד שהוא משתחרר מהחוזה

ג'יימס. רוצה להישאר בקליבלנד
ג'יימס. רוצה להישאר בקליבלנד |

הכוכב לא צפוי לעזוב את הקאבס, אך בשלב זה לא ברור על איזה חוזה יחתום

(גודל טקסט)

בקיץ השלישי ברציפות, לברון ג'יימס הפך לשחקן חופשי. ה-MVP של סדרת הגמר הודיע לראשי קליבלנד שהוא מוותר על השעה האחרונה שלו בחוזה בשווי 24 מיליון דולר, כך הודיע סוכנו ריץ' פול.

 

למרות ההחלטה הצפי הוא שג'יימס יחתום על חוזה חדש באוהיו, לאחר שזכה באליפות והצהיר שהכוונה היא להישאר בקבוצה עד סיום הקריירה. עם זאת, בשלב זה לא ברור אם יסכים לחתום על חוזה ארוך טווח או שיחפש חוזה קצר שיאפשר לו למקסם רווחים בקיץ הבא.

 

 

"אני אוהב להיות כאן בקליבלנד", אמר ג'יימס בזמן חגיגות האליפות של הקבוצה. "יש עוד כמה דברים טכניים לטפל בהם, אבל אני אשאיר את זה לסוכן שלי. אני אומר את זה בצורה הכי ישירה שיש".

 

ווייד. הוכח שהתגבר על בעיות הברכיים (gettyimages)

 

לעומתו, מי שעשוי לעזוב את הקבוצה המזוהה איתו, הוא חברו לקבוצה לשעבר – דוויין ווייד – לאחר שהשיחות על הארכת החוזה שלו במיאמי הגיע למבוי סתום. ווייד צפוי להקשיב להצעות מקבוצות נוספת במהלך הקיץ. הוא חתם בקיץ הקודם על הארכת חוזה לשנה אחת בלבד בשווי 20 מיליון דולר.

 

ווייד העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 19 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים, באחת העונות הטובות שלו בשנים האחרונות והוכיח שהוא החלים מבעיות הברכיים שהפריעו לו לחזור לרמה הגבוה שהציג בתחילת הקריירה. להיט יש 40 מיליון דולר לבזבז הקיץ, אך לקבוצה יש תשעה שחקנים שמסיימים חוזה, בינהם גם לואל דנג וחסן וויטסייד שמחפש חוזה מקסימום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי