לואל דנג עובר ללייקרס, ווייד עשוי להגיע לשיקאגו

דנג. עובר להוליווד
דנג. עובר להוליווד |

הסודני יחתום ל-4 שנים עבור 72 מיליון דולר. פאו גאסול מבוקש במינסוטה

(גודל טקסט)

שוק ההעברות ב-NBA לא עוצר. גם לאחר ההחתמות המטורפות ב-24 השעות הראשונות, בהן ראינו את מייק קונלי מקבל את החוזה הגדול בתולדות הליגה, נשארנו עם שמות גדולים שעדיין מחפשים חוזה חדש.

 

הראשון שסיכם שעל חוזה הוא לואל דנג שיחזק את הסגל המתהווה של לוק וולטון בלייקרס ויקבל 72 מיליון דולר בחוזה לארבע שנים. הוא יצטרף לטימופיי מוזגוב שכבר סיכם בלוס אנג'לס.

 

 

מי שבדומה אליו עשוי לעזוב את מיאמי הוא דוויין ווייד ש"נותר מאוכזב" מהשיחות עם ראשי ההיט. הכוכב המזדקן, שהציג בשנה החולפת את אחת העונות הטובות ביותר שלו בשנים האחרונות, מחפש חוזה לשנתיים-שלוש עם שכר של 20 מיליון דולר לעונה. בשלב זה, שתי הקבוצות שהביעו את העניין הגדול ביותר בווייד הן שיקגו ודנבר.

 

גאסול. יחבור לת'יבודו במינסוטה? (gettyimages)

 

הבולס שמשנים את פניהם, ונפרדו כבר מדריק רוז (טרייד) וג'ואקים נואה (סיכם בניקס), פנו גם לרג'ון רונדו שביטל את פגישתו עם ברוקלין לאחר שהנטס החתימו את ג'רמי לין. עוד שחקן שיעזוב את עיר הרוחות, פאו גאסול, עשוי להגיע למינסוטה שהביעה עניין רב בספרדי, שכבר שיחק תחת תום ת'יבודו בשיקאגו.

 

ג'רארד דאדלי ימשיך בפיניקס לאחר שהסכים להארכת חוזה בשלוש שנים עבור 30 מיליון דולר. במקביל, מנסים הסאנס לצרף בטרייד את פול מילסאפ עבור בחירת דראפט. הרצון של ההוקס לבצע את העסקה הוא כדי שיוכלו לפנות מספיק מקום מתחת לתקרת השכר כדי להציע חוזה מקסימום לאל הורפורד.

 

החתמות נוספות ברחבי הליגה: ג'ו ג'ונסון, שכבר הרוויח לאורך הקריירה כ-174 מיליון דולר, חתם על חוזה בשווי 22 מיליון דולר לשנתיים. קנט בייזמור, שפרץ השנה באטלנטה ימשיך בג'ורג'יה לאחר שסיכם על הארכת חוזה לארבע שנים בשווי 70 מיליון דולר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי