לוק וולטון מונה למאמנה החדש של הלייקרס

וולטון. חוזר להוליווד
וולטון. חוזר להוליווד |

עוזר מאמן גולדן סטייט הסכים להצעת התפקיד בלוס אנג'לס: "הגשמת חלום"

(גודל טקסט)

כן, זה היה באוויר, אך התזמון הגיע מוקדם מהצפוי. לוק וולטון יהיה מאמנה החדש של הלייקרס וינסה לשקם את מועדון הפאר של הליגה, לאחר פרישתו של קובי ברייאנט. הוא יחליף את ביירון סקוט שפוטר לאחר שסיים במאזן 65:17 ו-126:38 בשתי העונות שלו במועדון.

 

וולטון (36), שהיה השם החם בליגה, לאחר שהחליף בתחילת העונה את סטיב קר והוביל את גולדן סטייט לפתיחה הטובה בהיסטוריה (0:24). הוא שיחק בלוס אנג'לס תשע שנים בהם זכה ב-9 אליפויות תחת פיל ג'קסון, שעל פי הדיווחים הציע לו להצטרף לניקס. עוזר מאמן הווריורס קיבל מהם רשות לדבר עם הלייקרס וקיבל את המשרה לאחר תהליך מהיר, כאשר המועדון לא מראיין איש מלבדו. 

 

 

"אהבתי כל רגע מהזמן שלי בגולדן סטייט תחת סטיב קר", אמר וולטון הנרגש, "לעולם אהיה אסיר תודה על ההזדמנות שקיבלתי, אבל כל חיי חלמתי להפוך למאמן ראשי ולעשות זאת בארגון כמו הלייקרס זאת לא הזדמנות שמגיעה כל יום".

 

וולטון וקר. "יש לו את כל מה שצריך כדי להיות מאמן ראשי" (AFP)

 

מיץ' קופצ'ק, מנכ"ל הלייקרס: "אנחנו מתרגשים להביא את לוק חזרה ללוס אנג'לס, ואנחנו מרגישים שהוא יפתח בקריירת אימון משגשגת. הוא המאמן הצעיר הטוב בליגה ואנחנו שמחים שהוא איתנו".

 

הווריורס נתנו לוולטון אישור לדבר עם הלייקרס בזמן שהמתינו למנצחת בסדרה בין פורטלנד לקליפרס. "כפי שחזינו בתחילת העונה, יש לו את כל מה שצריך כדי להיות מאמן ראשי", אמר סטיב קר לאחר ההכרזה, "אני מאוד שמח עבורו. הוא מבין את המשחק ויש לו יכולת לתקשר עם כל סוגי האנשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי