פורטלנד צימקה ל-2:1 מול גולדן סטייט

גרין וקרי מבינים שיצטרכו לעבוד קשה
גרין וקרי מבינים שיצטרכו לעבוד קשה | צילום: AFP

משחק שיא של לילארד עם 40 נקודות השיג ניצחון. 91:95 לטורונטו במיאמי

(גודל טקסט)

אז אולי סטף קרי כן חסר לה? גולדן סטייט נכנעה הלילה (בין שבת לראשון) בפורטלנד וחצי גמר המערב צומק ל-2:1. בסדרת חצי גמר המזרח בין טורונטו למיאמי, הקנדים גנבו את הביתיות עם 91:95 ועלו ל-1:2 משלהם.

 

פורטלנד – גולדן סטייט 108:120 (2:1 בסדרה)
המשחק השני כבר היה בסימן של הפתעה, אבל אז דריימונד גרין וקליי תומפסון השיבו את האלופה לקאמבק וניצחון בדרך ל-0:2. הפעם, שוב ללא סטף קרי הבלייזרס ידעו שאסור להם לשמוט את המשחק הביתי.

 

האולם הלוהט באורגון צפה בדמיאן לילארד, הכוכב של הקבוצה בעידן הנוכחי, מופיע במשחק הטוב ביותר שלו בפלייאוף הנוכחי וסיים עם שיא קריירה בפלייאוף של 40 נקודות. לילארד שלט בקצב כשהיתרון צמח לדו-ספרתי ברבע האחרון גם בעזרת אל פארוק אמינו שסיים עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים וסי. ג'יי מקולום שתרם 22 משלו. מנגד היו אלו דריימונד גרין ששוב הציג משחק אדיר עם 37 נקודות (8 שלשות), 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים וגם קליי תומפסון שתרם 35 משלו. קרי ישוב למשחק 4?

 


לילארד שואג, הלילה שלו (AFP)

 


קרי עושה הכנות, יחזור במשחק הבא? (AFP)

 

מיאמי – טורונטו 95:91 (2:1 בסדרה)
אחרי שתי הארכות שהקנו ניצחון לכל קבוצה במפגשים בקנדה, הגיעו הראפטורס לפלורידה ובתום משחק צמוד נוסף גנבו את הביתיות מחדש. המשחק היה צמוד לכל אורכו ודמאר דרוזן ודמארה קארול שבלט במשחק מספר 2, הבטיחו בסיום את הניצחון לחבורה של דוויין קייסי.

 


לאוורי סוף סוף מופיע (AFP)

 

קייל לאוורי סוף סוף הופיע ותפר 33 משלו, דרוזן הוסיף 19 ויונאס ולאנצ'יונאס שוב סיפק דאבל דאבל של 16 ו-12 ריבאונדים. מנגד היה זה דוויין ווייד שניסה לקחת הכל עליו וסיפק 38 שלא הספיקו ביום בינוני של גוראן דראגיץ' שתרם רק 12.

 


ווייד מריח משהו לא טוב (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי