קווין לאב לא החלים ולא ייקח חלק במשחק 3 בגמר ה-NBA

ניסה להפעיל לחץ על ראשי קליבלנד
ניסה להפעיל לחץ על ראשי קליבלנד | צילום: AFP

4:00: לקאבס אסור להפסיד בבית מול הווריורס. לברון: "אם לא ננצח, נמות"

(גודל טקסט)

לאחר שהפסידה לגולדן סטייט בשני המשחקים הראשונים בגמר הפלייאוף של ה-NBA בהפרש מצטבר של 48 נקודות – הכי הרבה בהיסטוריה של הליגה, קליבלנד יודעת שהיא חייבת לנצח הלילה (4:00) בבית את משחק מספר 3 בסדרה.

 

אם הקאבס יפסידו הסיכויים שלהם לזכות באליפות יהיו פחות מקלושים, לאור העובדה שאף קבוצה בהיסטוריה מעולם לא חזרה מפיגור 3:0. במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום, הגדיר לברון ג'יימס את המשחק הזה כ"לעשות או למות", והוא יודע למה.

 

 

מספר שעות לפני פתיחת המשחק הודיעו הקאבס רשמית שקווין לאב לא ייקח חלק במשחק. הסנטר ספג מרפק לראשו מהאריסון בארנס במהלך משחק מספר 2, נשאר אמנם מספר דקות על הפרקט אבל הרגיש סחרחורת וירד לחדר ההלבשה.

 

פראי וג'פרסון לצדי סמית'. אחד משניהם יפתח (AFP)

 

ביומיים שחלפו מאז המשחק לאב הפעיל לחץ גדול על ראשי קליבלנד על מנת שיאפשרו לו לשחק, אולם בבוקר המשחק הודיעו לו הרופאים בצורה חד משמעית שהוא אינו כשיר ב-100% לשחק, והמליצו לו בחום לשבת בצד. למרות הלחץ שלאב הפעיל, באמצעות גורמים שונים, ראשי הקבוצה מאוהיו החליטו לבסוף להושיב אותו בצד.

 

מי שצפוי לפתוח בחמישיה במקומו הוא צ'אנינג פראי, למרות שלפי הדיווחים האחרונים מקליבלנד, טיירון לו לא שולל את האפשרות לעלות בחמישייה נמוכה יותר ולפתוח עם ריצ'ארד ג'פרסון.

 

מהעבר השני, האלופה רוצה לעשות עוד צעד לעבר זכייה רצופה בתואר. הכוכב הגדול שלה, סטף קרי, התראיין באימון המסכם והדגיש: "אנחנו צריכים להישאר אגרסיביים ומרוכזים. בכנות, אנחנו גם צריכים לשחק טוב יותר כקבוצה מאשר איך ששיחקנו בשני המשחקים הראשונים. אנחנו עדיין לא יכולים לחגוג כי עדיין לא השגנו שום דבר".

 

רוצים לשחק טוב יותר מהמשחקים הקודמים. קרי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי