קליבלנד ניצחה והשוותה שיא השלשות בפלייאוף

לא מעד בבית. לברון חוגג
לא מעד בבית. לברון חוגג | צילום: AFP

הקאבס ירו 20 פעם מחוץ לקשת נגד דטרויט. גם מיאמי והקליפרס עלו ל-0:2

(גודל טקסט)

שלושת משחקי הלילה (בין רביעי לחמישי) בפלייאוף ה-NBA הסתיימו עם ניצחונות ביתיים צפויים. קליבלנד, מיאמי ולוס אנג'לס קליפרס עלו ל-0:2 נגד דטרויט, שארלוט ופורטלנד בהתאמה.

 

 

קליבלנד – דטרויט 90:107

הקאבס התקשו במשחק מספר 1 נגד החבורה הלוחמת ממישיגן, וגם במשחק מספר 2 הם היו רחוקים מללקק דבש במשך שניים וחצי רבעים, עד שריצת 16:2 במהלך הרבע השלישי הכריעה למעשה את המשחק והשאירה גארבג' טיים ארוך. על הדרך לברון והחברים השוו שיא פלייאוף של 20 שלשות, ואותתו שהם רוצים ללכת השנה עד הסוף.

 

בדרך לעוד אחת. לברון צולף (AFP)

 

לברון ג'יימס הוביל את רשימת הקלעים של המנצחים עם 27 נקודות, ואליו הצטרפו קיירי אירוונג עם 22 נקודות, ג'יי אר סמית' (7/11 מחוץ לקשת) עם 21 וקווין לאב עם דאבל דאבל של 10 ריבאונדים ו-16 נקודות.

 

בצד המפסיד, אנדראה דראמונד קלע אמנם 20 נקודות, אבל הוריד רק 7 ריבאונדים ושוב הביך מקו העונשין עם 4/16. גם רג'י ג'קסון עם 14 נקודות ו-6 אסיסטים בלט.

 

אירווינג שומר על הבית (AFP)

 

מיאמי – שארלוט 103:115

כמעט מחצית שלמה המשחק היה צמוד, עד שווייד והחברים לחצו על הדוושה שתי דקות לסיום הרבע השני ועלו ליתרון 14 נקודות. שרלוט ניסתה לחזור ברבע השלישי, אבל לא הצליחה לצמק את הפער לפחות משבע נקודות, פער שבעצמו קיבל תשובה בריצת 4:15 שלמעשה הכריעה את המשחק והעלתה את ההיט ליתרון 0:2.

 

מלבד שני הפסד החוץ, ההורנטס קיבלו מכה נוספת עם פציעתו בקרסול של ניקולאס באטום ברבע הרביעי, שירד נאנק מכאבים ולא חזר לפרקט.

 

דוויין וייד הוליך את החבורה מפלורידה עם 28 נקודות ו-8 אסיסטים, חסן וייטסייד הוסיף 17 נקודות ו-13 ריבאונדים. קמבה ווקר הצטיין בשארלוט עם 29 נקודות, אל ג'פרסון הוסיף 25.

 

קלע 28. וייד (AFP)

 

לוס אנג'לס קליפרס – פורטלנד 102:81

הרבה חשבו שהסדרה תהיה צמודה, אבל הקליפרס עושים לעצמה עבודה קלה ומלבד הדקה הראשונה הוליכו לאורך כל המשחק. ההפרש הגיע ל-14 ברבע השני, פורטלנד בזכותו של סי ג'יי מקולום הורידה לשלוש בלבד ברבע השלישי אך לא הצליחה מעבר לכך, ועכשיו היא תנסה לשמור על הבית ולא לאבד לגמרי את הסדרה.

 

כריס פול הוליך את הקליפרס עם 25 נקודות ו-5 אסיסטים, ג'יי ג'יי רדיק הוסיף 17 ודיאנדראה ג'ורדן אמנם קלע רק 3 אך הוריד לא פחות מ-18 ריבאונדים. דמייאן לילארד אמנם קלע 17 נקודות אך עשה את זה באחוזים רעים (6/22 מהשדה, 0/6 לשלוש). גם מייסון פלאמבי קלע 17, אליהן הוסיף 10 ריבאונדים.

 

בדרך לעוד שתי נקודות. פול (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי