קרוב מתמיד: גולדן סטייט גברה 101:112 על הספרס

קרי. מסוגלים לעשות את זה
קרי. מסוגלים לעשות את זה |

הקבוצה של סטיב קר הפכה לשניה בהיסטוריה שמגיעה ל-70 ניצחונות. השיא יישבר?

(גודל טקסט)

נותר פחות משבוע לסיום העונה הסדירה ב-NBA ותמונת הפלייאוף מתחילה להתבהר, כשבמקביל גולדן סטייט עשו עוד צעד לעבר השיא של שיקאגו עם ניצחון על סן אנטוניו. הבולס לעומתם, ככל הנראה ישארו בבית לאחר הפסד למיאמי, בדומה ליוסטון שנוצחה בבית מול פיניקס.

 

גולדן סטייט – סן אנטוניו 101:112

לאחר ההפסד המביך למינסוטה, הפעם השחקנים של סטיב קר לא הורידו את הרגל מהדוושה לכל אורך המשחק, הפכו לקבוצה השנייה בהיסטוריה שמגיעה ל-70 ניצחונות בעונה, ושמרו על הסיכוי לשבור את השיא של שיאקו מעונת 1995/96.

 

 

למרות ההערכות מוקדמות, גרג פופוביץ' עלה עם החמישייה הרגילה, אך בניגוד למשחק הקודם, לא הצליח להתמודד עם ההתקפה של האלופה שניצחה בכל רבע מלבד האחרון, שהיה לפרוטוקול בלבד. סטף קארי הוביל את הווריורס עם 27 נקודות, כאשר האריסון בארנס הוסיף 21. קוואי לאנרד היה היחיד שתפקד בספרס עם 23 נקודות.

גרין ואיגודלה חוגגים. עונה היסטורית (AFP)

מיאמי – שיקאגו 98:106

הרבה ציפיות היו מהבולס בתחילת העונה. פאו גאסול הגיע בכושר שיא לאחר אליפות אירופה, ג'ימי באטלר קיבל חוזה חדש והוכיח שהוא אולסטאר לגיטימי וגם דריק רוז לאחר קיץ נטול פציעות. אך כנראה שהמעבר בין תום ת'יבודו לפרד הויברג היה חד מידי ולראשונה מאז 2008 היא תראה את הפלייאוף מהבית.

הבולס, שאחד מסימני ההיכר שלהם בשנים האחרונות הוא הגנה, אפשרו להיט לקלוע 66 נקודות בחצי השני, במה שהכריע את המשחק. דוויין ווייד הוביל רשימה של שסעה שחקנים שסיימו בספרות כפולות עם 21 נקודות, כאשר ג'ו ג'ונסון הוסיף 17 משלו. ג'ימי באטר הוביל את שיקאגו עם 25 נקודות, כאשר גאסול סיים עם דאבל דאבל של 21 נקודות ו-12 ריבאונדים.

 

באטלר. לא הצליח לסחוב את הקבוצה על הגב (AFP)

 

יוסטון – פיניקס 124:115

גם הרוקטס נמצאים בעמדה שהם לא חלמו להיות בה בתחילת העונה, כאשר הם כרגע נמצאים במקום התשיעי המקולל, משחק וחצי אחרי יוטה שבמקום השמיני. כאשר בסיום המבט על פניהם של השחקנים היה תערובת של תדהמה ואכזבה.

 

הסאנס קטעו רצף של שבעה הפסדים כאשר השיגו את הניצחון השמיני בלבד שלהם בחוץ מתחילת העונה. מירזה טלאטוביץ' הוביל אותם עם 26 נקודות, כאשר מיודענו פי ג'יי טאקר הוסיף 24. גם 30 נקודות של ג'יימס הארדן לא עזרו ליוסטון.

 

הארדן. תערובת של תדהמה ותסכול (AFP)

 

אטלנטה – טורונטו 87:95

במשחק שלא קבע דבר לגבי הפלייאוף, הוכיחו ההוקס שלמרות עונה עם עליות וירידות, הם בהחלט קבוצה שיש להתחשב בה. ג'ף טיג הוביל את המארחים עם 23 נקודות, כאשר פול מילסאפ הוסיף דאבל דאבל של 13 נקודות ו-14 ריבאונדים. קייל לאורי ודרמר דרוזן בלטו בהוקס עם 16 נקודות כ"א.

 

משחק נוסף: סקרמנטו – מינסוטה 105:97

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי