קרי מי? הווריורס דרסו את פורטלנד ועלו ל-0:1

לקח פיקוד בהיעדר קרי. תומפסון
לקח פיקוד בהיעדר קרי. תומפסון | צילום: AFP

37 לגארד ב-106:118 של האלופה. שארלוט וטורונטו בחצי גמר המזרח

קבוצות: מיאמי היט
(גודל טקסט)

עם איך שגולדן סטייט נראית בזמן שסטף קרי יושב בחוץ בגלל פציעה, הטוענות לכתר צריכות לחשוש ואפילו מאוד. האלופה המכהנת פירקה את פורטלנד בפתיחת סדרת חצי גמר המערב, תוך שקליי תומפסון ודריימונד גרין מוכיחים שהווריורס הם הרבה יותר מהצלף התזזיתי. מיאמי השפילה את שארלוט והעפילה לחצי גמר המזרח ואילו טורונטו שלחה הביתה את אינדיאנה עם 3:4 בסדרה ותפגוש את ההיט בחצי הגמר.

גולדן סטייט – פורטלנד 106:118 (0:1 לווריורס בסדרה)

אל תתנו לתוצאת הסיום לבלבל אתכם, פייט לא היה באולם הביתי של האלופה. ה-MVP המכהן, כאמור, נעדר בפעם הרביעית בפלייאוף הנוכחי בגלל פציעה, אבל זה לא הפריע לחבריו לפתוח פער בן 20 נקודות כבר בתום הרבע הראשון (17:37) ומשם לשייט לניצחון קליל. 

קליי תומפסון נמצא ברוב הזמן בצילו של קרי, אבל בפלייאוף הזה הוא פשוט מדהים. הגארד הנפלא חיפה שוב על חסרונו של חברו, כאשר תפר 7 שלשות בדרך ל-37 נקודות. דריימונד גרין היה מעולה גם כן עם טריפל דאבל של 23 נקודות, 13 כדורים חוזרים ו-11 אסיסטים. דמיאן לילארד קלע 30 עבור המפסידה, אבל רוב הנקודות שלו הגיעו בגארבג' טיים.

מיאמי – שארלוט 73:106 (ההיט ניצחו 3:4 בסדרה)

אחרי שניצחה את שני משחקי הבית הראשונים בסדרה כמעט בהליכה, היה נדמה שהחבורה של אריק ספולסטרה לא תתקשה להעפיל שלב. אלא שההורנטס חשבו אחרת, ניצחו שלושה משחקים ברציפות והיו במרחק אחד נוסף מעליה מפתיעה. אז, הניסיון החל לשחק תפקיד, ובמשחק המכריע זה כבר לא היה כוחות. זה הניצחון הראשון של מיאמי במשחק 7 מאז 1997.

מיאמי פתחה פער דו ספרתי כבר בתום הרבע הראשון (18:29), בעיקר בזכות יכולת טובה של לואול דנג. ההורנטס עשו קולות של קאמבק ברבע הבא והקטינו בשלב מסוים למינוס 4, אבל בסופו של דבר ירדו להפסקה בפיגור של 12 נקודות, מה שכנראה שבר את רוחם כי לחצי השני עלתה רק קבוצה אחת. גוראן דראגיץ' והחברים בלבן ניצחו 11:29 ברבע השלישי, והפכו את שארית ההתמודדות לגארבג' טיים.

הרכז הסלובני הוביל את ההיט עם 25 נקודות, ג'ראלד גרין קם מהספסל ותפר 16, דנג הוסיף 15 ולדוויין ווייד היו 12. מנגד, אף אחד לא הופיע למאני טיים, כאשר האכזבה הגדולה היא בעיקר מכיוון קמבה ווקר. כוכב שארלוט סיים ערב עלוב עם 9 נקודות ב-3 מ-16 מהשדה. למייקל ג'ורדן, בעלי המועדון, יש הרבה עבודה בקיץ.


יש חיים אחרי לברון. ווייד וספולסטרה (AFP)

טורונטו – אינדיאנה 84:89 (3:4 בסדרה)
הראפטורס הבטיחו מקום בחצי הגמר וניצחו סדרה ראשונה מאז 2001 אחרי אחת ארוכה מול הפייסרס. היתרון היה בצד של הקנדים כמעט בכל שלבי המשחק ורק רבע אחרון בו נגסו האורחים ביתרון השיבם מעט לתמונה.


גם דרייק הקנדי הגיע לברך את דרוזן והחבורה (AFP)

זה כמובן לא הספיק. דמאר דרוזן להט עם 30, נורמן פאוול תרם 13 מהספסל והיה שם גם יונאס ולאניצ'יונאס הליטאי שהציג שליטה מתחת לסל ודאבל-דאבל של 10 נקודות ו-15 ריבאונדים. 26 של פול ג'ורג' ו-19 של ג'ורג' היל לא ממש סייעו לפייסרס שיצאו לפגרה.


פול ג'ורג' מעכל שזה נגמר (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי