קרי צלף 40, הווריורס עלו ל-1:3 על פורטלנד‎

40 נקודות. קרי
40 נקודות. קרי |

ה-MVP הוביל חזרה וניצחון בהארכה. מיאמי איזנה ל-2:2 מול טורונטו

(גודל טקסט)

סדרות חצי גמר הפלייאוף ב-NBA ממשיכות להתחמם. סטף קרי חזר מפציעה והפציץ, גולדן סטייט ניצחה אצל פורלטנד ועלתה ל-1:3. מיאמי איזנה את חצי גמר המזרח שלה עם טורונטו ל-2:2 בתום עוד משחק צמוד.

 

 

פורטלנד – גולדן סטייט 132:125 (בהארכה, 3:1 בסדרה)

הוא חזר. סטף קרי אמנם היה חלוד במחצית הראשונה, הווריורס גמגמו וגם שון ליווינגסטון הורחק, אבל קרי הוכיח שוב שהוא כיום השחקן הכי טוב בעולם. עם 40 נקודות, מתוכן 17 בהארכה, האלופה עם עוד ניצחון של אופי וקאמבק גדול עלתה ל-1:3 בסדרת חצי גמר המערב ותוכל לסגור עניין במשחק הרביעי.

 

הבלייזרס פתחו טוב יותר ולהפסקה ירדו ביתרון של עשר אחרי שהפער כבר צמח ל-13 אחרי דאנק גדול של מייסון פלאמלי. ברבע השלישי התמונה השתנתה. גרין שינס מתניים, תומפסון איפס ידית וגם האריסון בארנס נכנס לעניינים בדרך ליתרון ראשון במשחק אחרי שלשה של תומפסון הודות לאסיסט של קרי.

 

40 נקודות, מתוכן 17 בהארכה. קרי (AFP)

 

המשחק התזזיתי הפך לקרב של צליפות בין לילארד לשחקני הווריורס כשגם קרי איפס מעט ידית וקלע שלשה ראשונה אחרי עשר ניסיונות. פחות משמונה דקות לסיום הרבע השלישי, פורטלנד עלתה ליתרון 10, אבל שלוש שלשות של ת'ומפסון ועוד אחת של קרי איזנו את התוצאה תוך ארבע דקות, ות'ומפסון עם השלשה הרביעית שלו ברצף גם העלה את האלופה ליתרון.

 

הרבע הרביעי היה צמוד, ובו נכנס לעניינים קרי והזכיר לכולם עד כמה הוא שחקן גדול. עשר נקודות היו לו ברבע האחרון, אבל לילארד לא התרשם ויחד עם פלאמבי הבלייזרס עלו ליתרון 3 דקה לסיום. שלשה של בארנס קבעה הארכה, שם כבר קרי נכנס לעניינים בכל הכוח, ועם לא פחות מ-17 נקודות בחמש הדקות הבודדות בהארכה (מתוכן שתי שלשות), ניצח את המשחק.

 

קלעו לגולדן סטייט: קרי (5/16 לשלוש, 16/32 מהשדה) 40 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ת'ומפסון 23 נקודות, גרין 21 נקודות ו-9 ריבאונדים. לפורטלנד:  לילארד 36 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, מקולום 24 נקודות, אמינו 18 נקודות ו-13 ריבאונדים.

 

36 נקודות, משחק גדול, אבל קרי פשוט גדול עליו. לילארד (AFP)

 

מיאמי – טורונטו 87:94 (בהארכה, 2:2 בסדרה)
בפעם השלישית בסדרה הצמודה הזו קיבלנו הארכה אלא שהפעם אחרי שהקנדים איזנו את יתרון הביתיות במשחק מספר 3, ההיט ידעו לצאת עם ידם על העליונה.

 

הקרב הצמוד הזה נע כמעט לכל אורך 48 הדקות כש-12 שניות לסיום דוויין ווייד שלח את המשחק להארהה עם 83:83. גם הארכה התאפיינה בקצב נקודות נמוך, אך ההיט שמרו על ריכוז ובעיקר גוראן דראגיץ' והפנים למשחק 5 באייר קנדה.

 


ווייד, שחקן קלאץ' (AFP)

 

ווייד שוב הופיע כמו גדול הפעם עם 30, דראגיץ' תרם 15 וכמוהו ג'ו ג'ונסון הוותיק שהוכיח שאין מחיר לניסיון, בטח לא בפלייאוף. אצל הראפטורס קייל לאורי שוב נעצר וכמוהו דמאר דרוזן ובהיעדרו של יונאס ולאנצ'יונאס, ביסמאק ביומבו הוזנק לחמישייה. את טבלת הקלעים הוליכו קורי ג'וזף וטרנס רוס שתרמו 14 כל אחד. לאורי נעצר על 10, דרוזן על 9, ובקצב הזה לא בטוח שלא יהיו שינויים בקנדה אחרי הפגרה.

 


לאוורי, שוב לא הרשים (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי