קרי: גרין צריך להוכיח שהוא ספלאש בראת'ר

קרי. שוב לקח תפקיד משני
קרי. שוב לקח תפקיד משני |

הווריורס עלו ליתרון 0:2. קר: "מופתע מההפרש". לאב יעדר ממשחק שלוש?

(גודל טקסט)

אם בקליבלנד חשבו שהמשחק הראשון היה רק הסרת חלודה, ובמפגש השני מול גולדן סטייט הם יציגו משחק טוב יותר הם התבדו. הפעם הווריורס היו חדים יותר וסיימו עם ניצחון מוחץ 77:110.

 

"יש עוד דרך ארוכה, אנחנו לא חוגגים", הרגיע סטיב קר. "אני מופתע מההפרש, אבל זה קורה בליגה לפעמים. דני איינג' אמר פעם שזה לא הטור דה פראנס. אנחנו לא מתחילים עם יתרון את המשחק הבא. זה ישתנה כשנחזור לקליבלנד. אנחנו צריכים לנצח גם שם".

 

 

המצטיין במשחק היה דריימונד גרין שאומנם לא סיים (כהרגלו) עם טריפל דאבל אבל הוביל את רשימת הקלעים עם 28 נקודות, בעוד סטף קרי וקליי תומפסון ממשיכים לקחת תפקיד משני. "האם הוא יכול להיות הספלאש בראת'ר השלישי? יש לו עוד זמן כדי להגיע לשם", אמר בחיוך ה-MVP של העונה הסדירה.

 

"הסדרה מול אוקלהומה סיטי הפכה אותנו לטובים יותר", אמר גרין בסיום, "אבל מדובר בשני אתגרים שונים לחלוטין. לא עשינו שום דבר מיוחד, רק שמרנו על יתרון הביתיות. בסוף היום, זה רק ניצחון אחד".

 

לאב. ייעדר מהמשחק השלישי? (AFP)

 

בצד השני, לברון ג'יימס סיים את הרבע הראשון ללא נקודות, בפעם הראשונה שלו בסדרת הגמר, אך היה היחיד שהגיע למשחק בשורות הקאבס. "אני הולך לצפות במשחק ברגע שאגיע למלון. היו לי הרבה איבודים שלא מתאימים לי. אני תמיד לוקח על עצמי את האשמה כשאנחנו לא משחקים כמו שאנחנו צריכים. אני צריך להיות טוב יותר. אני לא מאוכזב מחבריי לקבוצה. הם רצו יותר מאיתנו".

 

כעת הסדרה תעבור לשני משחקים בקליבלנד, אך הקאבס חוששים שהם יעשו זאת ללא קווין לאב, ספג מרפק לראשו מהאריסון בארנס בתחילת הרבע השלישי ולא שב לשחק לאחר שחש סחרחורת. ההחלטה בעניין תהיה של הצוות הרפואי, שצריכה ללכת לפי פורטוקול הליגה, המחמיר מאוד בפציעות ראש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי