שחקן ניו אורלינס פליקנס נורה ומת בגיל 23

דג'ין-ג'ונס במדי הפליקנס
דג'ין-ג'ונס במדי הפליקנס | צילום: AFP

ברייס דז'אן-ג'ונס, רוקי שהצטרף לליגה בינואר האחרון, מת מפציעת ירי בבטנו

(גודל טקסט)

ברייס דז'אן-ג'ונס, שחקנה של ניו אורלינס פליקנס מה-NBA, נמצא לפנות בוקר (שבת) מת בבניין המגורים בדאלאס. 

השחקן בן ה-23 נפטר מאיבוד דם כתוצאה מפציעת ירי בבטנו. כעט לא ברור מה בדיוק קרה בזירה, אבל לפי הפרסומים בתקשורת האמריקאית דג'ין-ג'ונס פרץ לאחת הדירות בקומפלקס מגורים ונורה על ידי האדם ששה באותו זמן במקום. השחקן הצליח לעזוב את הדירה, אבל לא הצליח להגיע בכוחות עצמו לבית החולים ונפטר מאיבוד דם בשטח הבניין.

דז'אן-ג'ונס הצטרף לפליקנס בינואר האחרון אחרי שלא נבחר בדראפט והעביר את חצי העונה הראשונה בליגת הפיתוח. אחרי שחתם פעמיים על חוזה לעשרה ימים, האריך בסופו של דבר את ההתקשרות עם המועדון בשלוש שנים נוספות. אחרי ששיחק ב-14 משחקים בלבד העונה ב-NBA, הגארד הצעיר נאלץ לעבור ניתוח בכף ידו הימנית וסיים את העונה. בקריירה הקצרה בליגה הטובה בעולם הוא העמיד ממוצעים של 5.6 נקודות ו-3.4 ריבאונדים ב-20 דקות.

פרד הויברג, שאימן את דג'ין-ג'ונס במכללת איווה סטייט וכיום מאמנה של שיקאגו בולס, התייחס לאירוע: "אני עצוב נורא. זה יום קשה עבורי ועבור כל משפחת איווה סטייט. אני שמח שיצא לי לעבוד איתו, הוא היה שחקן נהדר שנתן את כל כולו על הפרקט. המחשבות שלי ותפילותיי עם המשפחה של ברייס".


דז'אן-ג'ונס. הספיק לרשום רק 14 משחקים ב-NBA    

גם הנהלת ניו אורלינס פליקנס הוציאה הודעה רשמית: "זה אובדן ענק לארגון שלנו. אנחנו כואבים ועצובים את מותו של אדם צעיר שכל עתידו היה לפניו. מחשבותינו עם משפחתו של ברייס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי