שיא נקודות בהארכה לקרי: "פשוט אוהב לשחק"

קרי. פנומן אמיתי
קרי. פנומן אמיתי | צילום: AFP

כוכב הווריורס חזר עם 40 נקודות. קליי תומפסון: "הקלע הטוב בכל הזמנים"

(גודל טקסט)

הוא שוב איתנו. סטף קרי חזר מפציעה ועם 40 נקודות הוביל את גולדן סטייט לניצחון 125:132 גדול אצל פורטלנד בהארכה. אפילו הוא, שבדרך כלל מצטנע, לא הצליח להסתיר את הרגשות כאשר אחרי השלשה ששברה סופית של הבלייזרס בהארכה הוא הסתכל לעבר הקהל וצעק: "חזרתי!" ("I'm back")

 

התכנון המקורי היה שקרי ישחק 25 דקות, אבל לאור ההרחקה של שון ליבינגסטון הוא דרך על הפרקט לא פחות מ-36 דקות. לראשונה מאז משחק 4 בסדרה נגד יוסטון, קרי חזר לשחק, הוא עלה לראשונה לשחק כשהווריורס פיגרו 16:2 בפתיחת המשחק, והתקשה להיכנס לעניינים. הכוכב הראה הרבה חלודה וחזר מהר מאוד לספסל.

 

 

"היה ברור שבסופו של דבר הוא ייכנס לקצב", פירגן קליי ת'ומפסון, שהתייחס לעובדה שקרי פתח את המשחק עם 0 מ-9 מחוץ לקשת. "הוא קרוב לוודאי השחקן הכי טוב בעולם כרגע והקלע הטוב בכל הזמנים. הוא זרק זריקות טובות ואנחנו היינו שמחים אם בכל יום הוא היה זורק אותן".

 

תומפסון: קרי הכי טוב בעולם כרגע (AFP)

 

קרי כאמור לא התרגש, ואת השלשה הראשונה שלו הוא קלע 4:35 דקות לסיום הרבע הרביעי. בהארכה הוא כבר להט, ו-17 הנקודות שהוא קלע שם מהוות שיא כל הזמנים ב-NBA. את המשחק הוא סיים עם חמש שלשות ו-16/32 מהשדה.

 

"פשוט יצאתי לשם ועשיתי מה שהייתי צריך לעשות בשביל לעזור לקבוצה שלי לנצח", הצטנע סטף קרי כהרגלו. "פשוט הרגשתי טוב. הברך שלי הרגישה נהדר, והחברים שלי לקבוצה כמו תמיד תמכו בי".

 

קרי המשיך עם הרבה תשוקה: "אני אוהב את המשחק הזה. אני אוהב לשחק ואני אוהב להתחרות, וממש התגעגעתי להיות שם ולשחק עם החברים שלי לקבוצה. לעזור לקבוצה לנצח ועוד בסגנון הזה הרגיש לי מצוין, במיוחד ברגע שבו דרכתי מחדש על הפרקט וחזרתי לשחק. הרגליים כאבו בסוף המשחק, אבל אני גאה בעצמי בעבודה ובמאמצים שלי".

 

קרי צעק לקהל: "חזרתי!" (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי