"בוקר קרע את סן אנטוניו, הוא מעורר השראה"

דווין בוקר. קרע את סן אנטוניו
דווין בוקר. קרע את סן אנטוניו | צילום: AFP

שבחים לכוכב פיניקס אחרי ההצגה מול הספרס, דיווח: כרמלו יעבור לקליבלנד

(גודל טקסט)

הסיפור המרכזי של הלילה (בין שבת לראשון) ב-NBA  התרחש דווקא במקסיקו שם פיניקס הפתיעה 105:108 את סן אנטוניו. מעל כולם נצץ דווין בוקר בן ה-20 שקלע 39 נקודות משחק שני ברציפות, למרות הגנת הברזל של הספרס.

 

"לספרס לא הייתה תשובה לבוקר", כתב טומי ביר מיאהו. "הוא קרע את ההגנה של סן אנטוניו", הוסיף מייקל רייט מ-ESPN. מאמן הסאנס ארל ווטסון גם שיבח את היכולת של הכוכב הצעיר: "אני נרגש עבורו, הוא רק בן 20 והוא שחקן נהדר עם ביצועים מבריקים. אנחנו שמחים על ההתקדמות שעשה".

 

בוקר עצמו היה נרגש ולשאלת העיתונאים המקומיים ענה כי הוא חולם להיבחר למשחק האולסטאר היוקרתי בפברואר. גם כוכב הספרס מאנו ג'ינובילי החמיא: "היה לו משחק מעורר השראה. הוא ימשיך להשתפר ממשחק למשחק".

 


כרמלו מול לברון. ישחקו ביחד (AFP)

 

בעניין אחר, האם אנחנו לקראת רעידת אדמה בליגה הטובה בעולם? לפי הפרסומים בארצות הברית נראה שכן. על פי הדיווחים כרמלו אנתוני לא מסתדר עם נשיא הניקס פיל ג'קסון, מתוסכל ממצב הקבוצה ושוקל מעבר לקליבלנד או לקליפרס. התפתחויות בנושא צפויות כבר בתקופה הקרובה.

 

אחד ממקורביו של השחקן ציין שאם אנתוני יסכים לעזוב זה יהיה רק לקבוצה חזקה כמו הקאבלירס או הקליפרס ולא לשום קבוצה אחרת, אך ב-CBS  טוענים שקשה לראות את האלופה מוסיפה לקבוצת הכוכבים שלה גם את כרמלו וגם לא סביר שהקליפרס יבצעו טרייד גריפין-אנתוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי