הורנסק: "מכבד את רוז, הכל יתברר בקרוב"

דריק רוז
דריק רוז | צילום: AFP

בניקס לא מסבירים את היעדרות הרכז, שמועות מדברות על בעיות משפחתיות

(גודל טקסט)

הניו יורק ניקס הפסידו הבוקר 110:96 לניו אורלינס פליקאנס, אך האירוע שעמד במוקד הייתה היעדרותו הלא מוסברת של דריק רוז שלא הגיע כלל לסמות'י קינג ארנה, כשהשמועות מדברות על בעיות משפחתיות בשיקגו.

מאמן הקבוצה ג'ף הורנסק נשאל במסיבת בעיתונאים לאחר ההפסד להעלמות המסתורית של הרכז וענה: "הכל יתברר בקרוב, זה רק עניין של זמן. כרגע אין לי יותר מדי מידע לתת לך, זה יצטרך לחכות עד שנשמע מדריק עצמו. אני לא מתכוון להתייחס לזה יותר ואם אתה מעוניין לשאול על המשחק אתה מוזמן".

גם ג'ואקים נואה, ששיחק לצד רוז מ-2008 בשיקגו, לא ממש ידע להסביר לאן הוא נעלם, אך הרגיע: "אני לא רוצה לדבר יותר מדי כי אני לא לגמרי יודע מה המצב. ברור שדריק הוא אחד השחקנים היותר טובים שלנו ושבלעדיו יותר קשה לנו, אבל אני שמח שהכל בסדר איתו וזאת הקלה גדולה לכולנו". 



מסרב להתייחס לנושא. הורנסק (AFP)
 

האחרונים מהניקס שראו את רוז הפורוורד קריסטפס פורזינגיס והגארד קורטני לי שראו אותו באימון הקבוצה ודאגו כשלא ראו אותו מופיע למשחק. "אנחנו לא יודע מה קורה איתו, רק מקווים שהכל בסדר איתו ועם המשפחה", אמר הלטבי.



מאשר שרוז בסדר. נואה (AFP)
 

מי שהחליף את הרכז בחמישייה של הורנסק היה ברנדון ג'נינגס שקלע 20 נקודות. אך אם חסרונו של רוז לא פגע מספיק בניקס, במהלך הרבע השלישי בפיגור של 82:63 הורחק כרמלו אנתוני לאחר שזרק כמה מילים לשופט בעקבות הפיגור, ושתי דקות אחריו הצטרף אליו קייל אוקווין שהכה את אנתוני דיוויס וסיים את חלקו במשחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי