הלילה ההיסטורי של בוקר: המספרים והתגובות

עשה היסטוריה והראה קלאס בלילה אחד
עשה היסטוריה והראה קלאס בלילה אחד | צילום: AFP

70 נקודות קלע כוכב פיניקס בן ה-20, שאמר: "נכנסתי לזון. קשה להסביר"

(גודל טקסט)

דווין בוקר עשה הלילה (בין שישי לשבת) היסטוריה. אמנם הכוכב הצעיר של פיניקס, בן 20 בלבד, נכנע ביחד עם קבוצתו 130:120 בבוסטון, אולם הוא היה הראשון אי פעם לקלוע 70 נקודות לפני שרשם משחק של 40 נקודות או יותר, והוא כמובן השחקן הצעיר ביותר שהגיע ל-70 נקודות ומעלה.

בוקר, ששיא הקריירה הקודם שלו עמד על 39 נקודות, קלע 51 מתוך ה-70 רק במחצית השנייה והפך לשחקן השישי בהיסטוריה שקולע 70 ומעלה, הצטרף לרשימת פאר שכוללת את ווילט צ'מברליין, קובי בריאנט, דייויד תומפסון, דייויד רובינסון ואלג'ין ביילור. בראיינט, יש לציין, היה האחרון שקלע מעל 70 כשרשם 81 נקודות בינואר 2006.

"קובי לעולם לא שם לעצמו גבול במהלך משחק כדורסל", אמר דווין בוקר הלילה, "וזה משהו שתמיד תקוע לי בראש", הבהיר כיצד הגיע ל-70 נקודות במשחק. 

היסטוריה. בוקר זוכה לתהילה, למרות ההפסד (AFP)

"זה לא משהו שקורה לעתים קרובות, בטח לא מול קבוצת הגנה טובה כמו בוסטון", המשיך הכוכב, "הייתי בזון, זה משהו שקשה להסביר. זה קרה לי בעבר, אבל לא התאריך עד כדי כך".

מנגד, כוכב בוסטון אייזאה תומאס פחות פירגן כשאמר: "זה היה מוזר, לא ראיתי דבר כזה בחיי. זה היה מה שזה…הם ניסו לסדר לו כמה שיותר נקודות במשחק. מוריד בפניו את הכובע".

דוויין ווייד היה בין המפרגנים וצייץ: "לא יכול להיות שהליגה כל כך קלה לך. ברכות על עשיית היסטוריה".

@DevinBook Damn. Don't tell me the league is that easy. Congrats on making history. Can't wait to see how your career unfolds.

— DWade (@DwyaneWade) March 25, 2017

פיניקס כאמור הפסידה למרות תצוגת הענק של בוקר, אבל בקבוצה לא ייחסו חשיבות רבה מדי ל-130 הנקודות שחטפו והתעסקו בהישג של הצלף הצעיר, שאף הגיב באינסטגרם לתגובה לג'יי קראודר, שחקן בוסטון שהגיב "לא ראיתי בחיי קבוצה שמחה אחיר הפסד", תשובה קצרה וקולעת – "אתה לא יכול לשמור עליי".

בוקר הוא השחקן הפעיל היחיד כעת שהגיע ל-70 נקודות ומעלה, ומי שהתייחס לכך כבר בעבר היה לברון ג'יימס שאמר: "אם יש מישהו שנמצא מתחת לרדאר ואני מאמין שהוא יכול להפוך למשהו מיוחד, זה דווין בוקר".

Devin Booker sets the bar for the rest of the league. pic.twitter.com/MKGqqSswqV

— Bleacher Report (@BleacherReport) March 25, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי