נסגר החלון: טאקר בטורונטו, גיבסון באוקלהומה סיטי

חוזר לקנדה. טאקר
חוזר לקנדה. טאקר | צילום: עדי אבישי

תם מועד ההעברות ב-NBA. אקס חולון מצא בית חדש. בוגוט עבר לפילדלפיה

(גודל טקסט)

אחרי אינספור שמועות ודיווחים, הסתיימה רשמית תקופת ההעברות ב-NBA  בלי אולי כוכב גדול שהחליף קבוצות, אך עם לא מעט מהלכים מעניינים ושמות מוכרים, כולל פי.ג'יי טאקר, אקס הפועל חולון, שעבר לטורונטו ועיסקה מעניינת בין שיקאגו לאוקלהומה סיטי.

 

בוסטון, שכבר לטשה עיניים לעבר פול ג'ורג' וג'ימי באטלר, לא עשתה כלום. אך עדיין תוכל להשתמש בנכסים הרבים שלה – בחירות הדראפט של ברוקלין – בקיץ, לפני הדראפט. אך את 2017 יצטרכו הסלטיקס להסתפק בסגל הקיים.

 

 

* אחרי חמש שנים בפיניקס, פי.ג'יי טאקר, אקס הפועל חולון, עובר לטורנטו בתמורה לג'ארד סאלינג'ר ושתי בחירות דראפט (סיבוב שני). טאקר חוזר אל הקבוצה בה החל את דרכו בליגה, אי שם ב-2006, שכבר העבירה לשורותיה מוקדם יותר החודש את סרג' איבקה מאורלנדו.

 

* אוקלהומה סיטי הביאה קצת חיזוק לראסל ווסטברוק, בדמותם של טאג' גיבסון ודאג מקדרמוט משיקאגו (בחירת דראפט סיבוב שני). גיבסון הפורוורד עשוי להשתלב ישירות בחמישייה של הת'אנדר, על חשבונו של דימונטאס סאבוניס, בעוד מקדרמוט יוסיף קליעה מבחוץ. השניים עברו בתמונה לקמרון פיין, ג'ופרי לאברןואנתוני מורו.

 

מקרדמוט וגיבסון. חוברים לווסטברוק (AFP)

 

* פילדלפיה, שחיפשה לדלדל את מצבת הגבוהים שלה, כנראה עשתה זאת לאחר שהעבירה את נרלנס נואל לדאלאס בתמורה לאנדרו בוגוט, ג'סטין אנדרסון ובחירת סיבוב ראשון (עם הגנות). פילי צפויה לחתוך את בוגוט, שכבר מושך עניין מקליבלנד, יוסטון ועוד כמה קבוצות בכירות.

 

* איך חולפת תהילת עולם. רק לפני שלוש שנים היה רוי היברט אול-סטאר, כאשר אינדיאנה הייתה כוח משמעותי במזרח. כעת הוא עובר לקבוצה הרביעית שלו בשלוש שנים אחרי ששארלוט שלחה אותו לדנבר בתמורה לבחירת סיבוב שני.

 

* עוד העברות: יוסטון פינתה מזומן (בוגוט?) כאשר שלחה את קיי.ג'יי מקדניאלסוטיילר אניס לברוקלין ולוס אנג'לס לייקרס בהתאמה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי