רובינסון אלוף ההטבעות, גורדון זכה בשלשות

רובינסון ג'וניור מציג תואר אישי
רובינסון ג'וניור מציג תואר אישי | צילום: AFP

תורה של היכולת האישית באולסטאר. גם פרוזינגיס זכה לרגעי תהילה

(גודל טקסט)

רגע לפני המנה העיקרית של סופ"ש האולסטאר ב-NBA  נערכו הלילה (בין שבת לראשון) תחרויות היכולות האישיות. שלשות, הטבעות ויכולת אישית נטו היו על הפרק.

 

בתחרות השלשות ניצח אריק גורדון מיוסטון שגבר על לא מעט שמות שבליגה צולפים בקלות יתרה. קליי תומפסון למשל זכה ב-18 נקודות בסיבוב הראשון אך לא הצליח להשתחל לסיבוב השני. מי כן עשה את זה? קיירי אירווינג שסיים כמו גורדון עם 20 נקודות והשניים הגיעו לדו-קרב על הכתר אחרי שהותירו מאחור גם את קמבה ווקר משארלוט.

 

 

בסיבוב המכריע אירווינג צלף שמונה מ-10 ניסיונות מהזוויות וסיים עם 18 נקודות ואחריו גורדון דייק רק בשניים מחמישה ניסיונות אבל איפס כוונות וצלף את 11 הניסיונות הבאים בדרך ל-21 נקודות וניצחון. השחקן הראשון בתולדות יוסטון שזוכה בתחרות השלשות.

 

בתחרות ההטבעות זכה הסווינגמן של אינדיאנה גלן רובינסון ג'וניור, בנו של שחקן העבר המפורסם. כבר בדאנק הראשון שלו הוא גרף 50 נקודות עם קפיצה מעל שלושה אנשים שהקפיצה אותו למקום הראשון. גם דריק ג'ונס מפיניקס קטף 50 נקודות בניסיון הראשון שלו, אך לאחר מכן הגיע רק ל-87 נקודות כשהחמיץ את הניסיונות הבאים שלו.

 


מכין את היד לליגה, אירווינג (AFP)

 

רובינסון אגר עוד 44 נקודות בסיבוב הגמר כשקפץ מעל חברו לקבוצה פול ג'ורג' ועם 87:94 קטף את התואר. מי שביצע ניסיון מעניין בסיבוב הראשון היה דיאנדרה ג'ורדן מלוס אנג'לס קליפרס שניתר מעל הראפר די. ג'יי חאלד במהלך מגוון משהו. אלוף השנתיים האחרונות, זאק לווין נעדר עקב קרע ברצועות כמובן ולא יכול היה להגן על תוארו.

 

את תחרות היכולת האישית קטף האיש מהתפוח הגדול, קריסטפאס פרוזינגיס הלטבי שהשאיר מאחור את דמרכוס קאזינס בסיבוב הראשון, ניקולה יוקיץ' מדנבר בסיבוב השני ואת גורדון הייוורד מיוטה באתגר השמירה בסיבוב האחרון. "זו הרגשה טובה שאני מסוגל להציג את המיומנויות שלי עם הגודל שלי", התבדח פרוזינגיס. נו לפחות יש קצת נחמה לניקס, לא?

 


רובינסון וג'ורג', שניים בשביל אחד (AFP)

 


כבר אמרנו באתי לעזרת חבר? (AFP)

 


פרוזינגיס, לא פשוט בגודל הזה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי