שיא קריירה לבוקר, פיניקס הפתיעה

בוקר
בוקר | צילום: AFP

39 לגארד של הסאנס ב-105:108 על הספרס. ניצחון לקליפרס בדרבי

(גודל טקסט)

סן אנטוניו הופתעה על ידי פיניקס, שיקגו הסתדרה עם ניו אורלינס, אלו היו בין מנת חלקם של חמשת משחקי ה-NBA הלילה (בין שבת לראשון).

 

 

פיניקס – סן אנטוניו 105:108
משחק חמישי העונה בניו מקסיקו, בניסיון לפתוח את הליגה לראווה במקומות שונים בעולם והפעם הוא גם הוליד הפתעה. דווין בוקר ניפק שיא אישי משחק שני ברציפות וסייע לסאנס להשאיר מאחור את הספרס וגם את קוואיי לנארד.

 

המשחק היה צמוד אבל ריצה בתחילת הרבע של 1:14 העניקה בריחה לשמשות. הספרס חזרו לעניינים אבל בוקר עם סלים חשובים בדקה האחרונה כולל דאנק גדול וגם אריק בלדסו העניקו ניצחון יוקרתי. הגארד הלוהט רשם 39 נקודות ב-54.5 אחוזים מהשדה. אריק בלדסו הוסיף 17 ועשרה אסיסטים ופיניקס היתה לראשונה בהיסטוריה שרושמת שני משחקים באותה עונה מחוץ לגבולות ארצות הברית. מנגד, גם לנארד לא נשאר חייב וסיפק שיא קריירה של 38 נקודות אבל הפעם זה לא הספיק לו.

 


בלדסו ובוקר מרוצים במקסיקו (AFP)

 

שיקגו – ניו אורלינס 99:107
עם ג'ימי באטלר ששב ממחלה הבולס לא ממש הבריקו אבל הצליחו לצאת עם היד על העליונה הרבה בזכות איש אחד. דוויין ווייד הוותיק ידע לקחת פיקוד בדקות המכריעות וקלע 17 ברבע האחרון כדי להעניק לחבורה מאילינוי ניצחון.

 

באטלר כאמור עשה את העבודה די כרגיל עם 28 נקודות, ווייד סיים עם 22 וטאג' גיבסון רשם דאבל-דאבל של 15 נקודות ו-16 ריבאונדים. מהעבר השני 36 ו-14 ריבאונדים של אנתוני דייויס הוליכו את החבורה העגומה של הפליקנס.

 

לוס אנג'לס קליפרס – לוס אנג'לס לייקרס 97:113
דרבי במעמד צד אחד. הקליפרס לא ממש התרשמו מהיריבה העירונית הצעירה שמנסה לבנות את עצמה מחדש. פתיחה חזקה של החבורה האדומה לא הותירה סיכוי ללוק וולטון וחניכיו. ברבע השלישי אמנם הם הצליחו לנגוס בפער ולצמק מ-19 לעשר אבל ריצת 9:15 ברבע האחרון הכריעה וקבעה הפסד שלישי ברציפות ללייקרס.

 

דיאנדרה ג'ורדן היה האיש הלוהט של הקליפרס עם 24 נקודות ו-21 ריבאונדים, כריס פול סייע לו עם 20 ו-13 אסיסטים. מנגד, 21 של ג'ורדן קלארקסון לא הספיקו.

 


ג'ורדן, שולט בעיר (AFP)

 

משחקים נוספים:

יוטה – אורלנדו 107:114

 

וושינגטון – פילדלפיה 93:109

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי