גרין: "קליבלנד משחקת כדורסל, היריבות שלה לא"

דריימונד גרין
דריימונד גרין | AFP

פורוורד גולדן סטייט, שכיכב ב-95:121 שקבע 0:4 בסדרה על יוטה בדרך לגמר המערב, ביקר את סדרות המזרח: "צפיתי בסן אנטוניו נגד יוסטון ונהניתי"

(גודל טקסט)
דריימונד גרין כיכב הלילה ב-95:121 של גולדן סטייט על יוטה, המשחק הרביעי בסדרה בסיומו השלימו הווריירס סוויפ בדרך לגמר המערב, והפורוורד העלה את מאזן קבוצתו ל-0:22 כאשר הוא מסיים עם טריפל-דאבל.


בסיום המשחק אמר השחקן בכנות: "אני חושב שקבוצות יכולות להקשות יותר יותר", כך צוטט השחקן ב-ESPN, "צפיתי בסן אנטוניו נגד יוסטון ונהניתי מהכדורסל, הוא היה טוב. כשאתה צופה בקליבלנד משחקת אתה רואה רק צד אחד משחק. זה מעיד על חולשה".

The Cavaliers and Warriors are both 8-0 this postseason. We ask which team has been more impressive?pic.twitter.com/MWDO31hOhh

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) May 9, 2017


"אני אוהב לצפות במשחקים טובים, לא משנה אם זה משחק צמוד", המשיך גרין, "כשאתה צופה בהם (בקליבלנד) זה כמו לראות קבוצה אחת שמשחקת כדורסל טוב וכל השאר לא עושים כלום. לא יודע להסביר את זה".


על היריבה האחרונה יוטה ג'אז אמר גרין: "אני חושב שיוטה משחקת כדורסל טוב, לא משנה אם היא מנצחת או לא. אנחנו קבוצה טובה יותר, אבל הם עדיין משחקים כדורסל טוב.


למרות דברי גרין, גולדן סטייט, בדיוק כמו קליבלנד, במאזן 0:8 במשחקי הפלייאוף וזכתה להוביל ביתרון של 20 נקודות לפחות במשך 67 דקות בשתי הסדרות עד כה. לטענת BPI, לגולדן סטייט 82 אחוזים לנצח את סן אנטוניו בסדרת גמר המערב ואילו 89 אחוזים לעבור אם יוסטון רוקטס תהיה זו שתעפיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי