עצוב: כריס בוש ייאלץ לפרוש מכדורסל בגיל 33

כריס בוש
כריס בוש | Gettyimages

דיווחים: רופא מטעם ה-NBA בדק את הפורוורד, שזכה עם מיאמי בשתי אליפויות ו-11 פעמים השתתף באולסטאר, וקבע כי הוא סובל מקריש דם שיסכן את בריאותו אם ישחק

קבוצות: מיאמי היט
(גודל טקסט)

 עצוב, אין דרך אחרת לומר את זה. כריס בוש, הפורוורד בן ה-33 שנבחר במקום הרביעי בדראפט 2003 על ידי טורונטו והיה בין השאר שותף לשתי האליפויות הרצופות של מיאמי היט (2012-2013), נאלץ לפרוש מכדורסל.

זה אמנם לא רשמי, אבל בארצות הברית מדווחים כי בוש, שמאז פברואר 2015 אובחן כסובל מקריש דם בריאות, לא זכה לאישור רופא מטעם ה-NBA להתחרות וייאלץ להודיע על פרישה. כבר באותו פברואר לפני למעלה משנתיים הוא נאלץ לסיים את העונה מוקדם מהצפוי, אך חזר עונה לאחר מכן למשך חצי עונה – אז שוב נאלץ לעזוב את הפרקט מחשש לבריאותו לאחר שנכשל במבדקים.

מיאמי כבר בעונה שעברה הבהירה כי אין בכוונתה לנסות לשקם את הקריירה של בוש בעקבות הסיכון הבריאותי שבכך ודווח אף כי הוא סיכם עם ההיט על התרת חוזהו מבלי לקבל את שכרו, אולם הוא יקבל את הסכום (כ-50 מיליון דולר לשנתיים הבאות) באמצעות חברת הביטוח.


סיום עצוב לקריירה מדהימה. בוש (AFP)

בוש היה כאמור חלק מסוללת הכוכבים של מיאמי היט, לצד דוויין ווייד ולברון ג'יימס, לאחר שבעונת 2009/10 היה בשיאו כשקלע 24 נקודות למשחק וקטף 10.8 כדורים חוזרים, ועזב את טורונטו אחרי שבע שנים. למיאמי הוא חזר לקדנציה נוספת לאחר שלברון ג'יימס הודיע על חזרתו לקליבלנד.

בוש זכה בנוסף במדליית הזהב עם ארצות הברית באולימפיאדה בבייג'ין ב-2008, רשם 11 הופעות באול-סטאר והוא הקלע השני בהיסטוריה של הראפטורס. רק שיהיה בריא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי