קר: נפנה את קרי לזריקות, טיירון לו: אהבתי את האגרסיביות

סטיב קר עם סטף קרי
סטיב קר עם סטף קרי | AFP

הווריירס ינסו לזכות באליפות שנייה בשלוש שנים במגרש הביתי, קרי: "אהיה יותר אגרסיבי". הקאבס רוצים להחזיר את הסדרה לקליבלנד, ג'פרסון: "הם נלחצו מאיתנו"

(גודל טקסט)

האם גולדן סטייט תיקח הלילה (בין שני לשלישי, 4:00) את אליפות ה-NBA או שקליבלנד תצליח לחזור לסדרה? הווריירס יארחו הקאבלירס באורקל ארנה, ינסו לנצח את הסדרה ולזכות בתואר בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות. לברון ג'יימס וקיירי אירווינג, ינסו שוב לחזור מפיגור 1:3 עונה שנייה ברציפות ויעשו הכל כדי למנוע מסטף קרי וקווין דוראנט לשים את ידם על הגביע כדי להחזיר את הסדרה לאוהיו.

בגולדן סטייט לא מתכוונים לתת ללברון וחבריו לחזור לסדרה, מעוניינים לסיים את הסדרה ולזכות באליפות במגרשם הביתי. דוראנט לוהט מתחילת סדרת הגמר, ונראה שהאולסטאר שהגיע מאוקלהומה, רוצה את התואר בכל מחיר. סטיב קר, שחזר לספסל הקבוצה במשחק מספר 2, סיפר על הצרות שהקאבס גרמו לקבוצתו במשחק מספר 4: "הם עשו עבודה טובה במשחק האחרון. במחצית הראשונה רצנו הרבה עם הכדור, ואילו במחצית השנייה היינו רחוקים מהכדור. "נקלענו לפיגור 20 נקודות ברבע הראשון, והדבר הכי קשה זה לרדוף אחרי קבוצה כל המשחק", המשיך מאמן הווריורס. "היינו מפוזרים מאד במשחק שלנו. יש לנו דרכים רבות לשחרר את קרי לקליעות".

קרי, שלא הורגש במשחק האחרון, דיבר על נקודות המפתח לניצחון קליבלנד במשחק הרביעי: "הם עשו התאמות במשחק הקודם, אבל אנחנו נצטרך להיות אגרסיביים כדי להתעלות עליהם. גם אני אצטרך להיות יותר אגרסיבי שהכדור יהיה בידיים שלי, ולא לתת להם להוציא אותי מהמשחק שלי".

מנגד, הקאבלירס, שחזרו לסדרה עם הניצחון הענק על גולדן סטייט במשחק אגרסיבי שהיו בו לא מעט עבירות טכניות, יעשו הכל כדי לצמצם את הסדרה ל-2:3. טיירון לו הצליח לגרום לחניכיו להאט את קרי (ארבע מ-13 מהשלוש), ההגנה הייתה יותר מאורגנת וקליבלנד הייתה קשוחה וקבוצתית. מאמן הקאבס מעוניין שחניכיו ימשיכו באותה הגישה במשחק מספר 5: "אישית, אני אהבתי את זה. בשלושת המשחקים הראשונים היינו נחמדים מדי. השחקנים שלי חייכו, עזרו לאחרים לקום מהפרקט. אני לא אהבתי את זה בכלל. במשחק ארבע עשינו טראש טוק, היינו פיזיים ואגרסיביים. עשינו הכל כדי להשיג את הניצחון וככה אנחנו צריכים להמשיך".

לברון ג'יימס. ינסה להשאיר את קליבלנד בחיים (AFP)
לברון ג'יימס. ינסה להשאיר את קליבלנד בחיים (AFP)

הפורוורד ריצ'רד ג'פרסון התייחס להבדלים מסדרת הגמר של העונה לעומת העונה שעברה: "הם היו לחוצים לנצח אותנו בכל מחיר ובגלל זה הם צרפו אולסטאר (דוראנט) לקבוצה שרצה ל-73 ניצחונות, אנחנו צרפו את דרון וויליאמס וקייל קורבר".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי