קיבלו החלטה: כריס פול ובלייק גריפין צפויים לעזוב את הקליפרס

פול
פול | AFP

הגארד והפורוורד המוערכים יממשו את אופציית היציאה מחוזיהם ויתפשרו על פי דיווח על חוזה נמוך יותר. קליבלנד, בוסטון וסן אנטוניו מחכות

(גודל טקסט)
הדראפט מאחורינו, שוק השחקנים הפנויים ב-NBA לפנינו. הלילה (בין שישי לשבת) ארצות הברית הלה לעסוק בעתיד הכוכבים שיכולים לנצל את אופציית היציאה מהחוזה ומי שככל הנראה יעשו זאת הם כוכבי לוס אנג'לס קליפרס כריס פול ובלייק גריפין.


דיווחים בארה"ב גורסים כי השניים לוותר על האופציה להאריך חוזה ולצאת ממנו ב-1 ביולי. המשמעות: מאבק של קבוצות הליגה על שניים מהשמות הנוצצים בשוק. הסיבות הן ככל הנראה המהפכה שיעבור המועדון האדום מקליפורניה לאור האכזבות בשנים האחרונות תחת דוק ריברס.


בכריס פול כבר התעניינו לא מעט מועדונים כשגם שמה של סגנית האלופה קליבלנד הוזכר כאופציה לקלוט אותו במצב שיסיט את קיירי אירווינג לעמדת הקלעי. גם סן אנטוניו שתעבור סוג של רענון עשויה לקלוט את הגארד המוערך.


Chris Paul and Blake Griffin have both opted out of their contracts and are now free agents.

Buckle up for this summer. pic.twitter.com/41hhJWjFEn

— The Sports Quotient (@SportsQuotient) June 23, 2017

גריפין שחווה עונה לא טובה ונפצע במהלכה עשוי למצוא עצמו בבוסטון שהתעניינה בו עוד במהלך העונה. יחד עם זאת, הבחירה של ג'ייסון טייטום בדראפט על ידי הסלטיקס עשויה לגרום לכך שיעבור ליעד אחר. בכל מקרה, החבילה של הקליפרס עומדת בפני שינוי רציני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי