איבקה נשאר בטורונטו, גם לאורי הודיע שימשיך

סרג' איבקה
סרג' איבקה | Gettimages

העברות ב-NBA: גיבסון חתם במינסוטה (28 מיליון דולר לשנתיים) ויחבור שוב לבאטלר ותיבודו, קורבר סיכם על חוזה חדש ומשודרג בקליבלנד וננה צפוי להישאר ביוסטון

(גודל טקסט)
סרג' איבקה חתם לשלוש שנים בטורונטו תמורת 65 מיליון דולר לכל התקופה, כך אישרו הקבוצה והסוכנות המייצגת את הפורוורד. איבקה שהגיע לראפטורס במהלך העונה מאורלנדו אמנם לא הרשים בפלייאוף כשהקנדים הובסו בחצי הגמר 4:0 ע"י קליבלנד (רק 3.8 ריבאונדים בממוצע לארבעת המשחקים) אבל עדיין רשם 16.5 נקודות ב-48.2% מהשדה.


איבקה בן ה-27 נבחר בדראפט על ידי אוקלוהומה סיטי ושיחק לצדם של ראסל ווסטברוק וקווין דוראנט במשך שמונה שנים עמם הגיע פעמיים לגמר המערב. בקיץ שעבר הגיע בטרייד לאורלנדו ממנה המשיך כאמור לטורונטו. 




זו לא הבשורה הגדולה היחידה שקיבלו הרפטורס הערב, אחרי שגם הרכז קייל לאורי הודיע רשמית כי הוא יישאר בקבוצה. מסתמן כי הוא יחתום על חוזה לשלוש השנים הבאות תמורת לא פחות מ-100 מיליון דולר. "עברו לי הרבה דברים בראש, אבל להישאר יגרום למשפחתי לשמוח ואני אוכל להעניק לה חיים טובים. זו הייתה החלטה קלה בסופו של דבר", אמר שחקן הקבוצה מאז 2012.


במקביל חתם שחקן חופשי נוסף, טאג' גיבסון במינסוטה תמורת 28 מיליון דולר לשנתיים. הפאוור-פורוורד, כמו ג'ימי באטלר שהגיע בטרייד משיקגו, שיחקו תחת מאמן הוולבס, טום תיבודו, בבולס.


pic.twitter.com/AOTPgQmPev

— Serge Ibaka (@sergeibaka_7) July 2, 2017

בדומה לאיבקה גם גיבסון שיחק תקופה ארוכה במועדון שבחר בו בדראפט (שבע עונות) והפך לחביב האוהדים. לפורוורד ממוצעי קריירה של 9.6 נקודות ב-49.8% מהשדה, 6.3 ריבאונדים ו-1.2 חסימות. 


עוד הערב ב-NBA, כך לפי דיווחים בארצות הברית, הסנטר/פורוורד הברזילאי ננה סיכם עם יוסטון רוקטס על חוזה חדש שיכניס לחשבון הבנק שלו 11 מיליון דולר בשלוש שנים. נטען בתקשורת כי גם קייל קורבר, שסיים את חוזהו בקליבלנד קבאלירס, יישאר בקבוצה בזכות חוזה חדש לשלוש שנים בשווי 22 מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי