עומרי כספי: הכדורסל של הווריירס הוא הטוב בעולם וזה מתאים לי

כספי. גם דריימונד גרין לא עצר אותו
כספי. גם דריימונד גרין לא עצר אותו | צילום: AFP

הפורוורד הגיב על מעברו הצפוי לגולדן סטייט: "דוראנט וקר סימסו לי שהם שמחים ומתרגשים". ב-CBS החמיאו: "תוספת מצוינת, עוד נשק התקפי מהספסל", גם יאיר לפיד ומירי רגב בירכו

(גודל טקסט)

הסיכום של עומרי כספי באלופת ה-NBA גולדן סטייט ממשיך להדהים חובבי כדורסל ישראלים, והציוץ של כתב ESPN, אדריאן ווז'נרובסקי, על סיכומו של כספי באוקלנד, הפך ויראלי בן רגע.


שעות לאחר מכן כבר התייצב הישראלי באירוע באוניברסיטת תל אביב ואישר את המעבר: "דיברנו עם גולדן סטייט במשך כמה ימים ואני שמח שהם סימנו אותי כמטרה שלהם. יש לי הזדמנות לעבוד קשה, לזכות באמון של הצוות המקצועי ולהתברג ברוטציה. זו קבוצה שמשחקת כדורסל שוטף, כדורסל של מסירות וכדורסל מנצח. הכדורסל הזה מתאים לי וזו הסיבה שרציתי ללכת לשם".


 

"באמצע הלילה הבעלים של הקבוצה התקשר ואמר לי שהם רוצים לראות אותי חלק מהקבוצה. בהמשך השבוע נטוס לסן פרנסיסקו ונחתום על החוזה באופן רשמי. כשאתה חושב לשחק עם שחקנים כאלה ותחת מאמן ברמה כזה אתה מתחיל להתרגש. בבוקר קווין דוראנט סימס לי 'אני שמח שאתה מצטרף, זה שווה הכל'", המשיך עומרי כספי לספר.


כשנשאל אם שוחח עם המאמן סטיב קר אמר כספי: "לא הייתה יותר מדי התלבטות אם לצטרף לגולדן סטייט. קר כתב לי שהוא שמח שאני מצטרף לאלופי העולם, הוא מתרגש וגם אני מרגש. אני עוד צריך לעבור בדיקות רפואיות וללמוד את השיטה. אם הייתי מתחיל מחר בבוקר זה היה מצוין", סיכם.


ב-CBS שיבחו את הרכש החדש של הווריירס: "גולדן סטייט הוסיפה עוד נשק מהספסל. כספי הוא תוספת נהדרת לסגל של האלופה, חיזוק לקליעה מחוץ לקשת ומשחק טוב במשחק המעבר. הוא גם יוסיף אנרגיות מהספסל".


באופן טבעי, המעבר של הפורוורד לא הטריף את האמריקאים כמו את הישראלים, ותגובות אוהדי גולדן סטייט נעו בין שמחה על שחקן מוערך שמצטרף, לבין גיחוך וברכת "ברוך הבא לספסל שלנו". בארץ כמובן תפס הסיפור תאוצה, ולמרות שהדיווח יצא באמצע הלילה אלפי אוהדים חגגו ברשתות החברתיות. "מדהים", "לא ייאמן", "היסטוריה" ו-"בלתי נתפס", כל הביטויים האלו חזרו על עצמם רבות.

מחשבה פרובינציאלית רדודה: ישראלי כספי יזכה בטבעת אליפות על חשבון הקבוצה שמנעה את הטבעת מישראלי בלאט. תקראו לי רדוד. @Casspi18

— Gill Beeri (@GillBeeri) July 5, 2017
 

מעבר לאוהדים הרבים, התרגשו גם אישי ציבור כמו השרה מירי רגב וח"כ יאיר לפיד. שניהם הביעו את תמיכתם ורגב אף הגדילה לעשות כשטילפנה לכוכב, בירכה אותו ואיחלה לו הצלחה, הן בעונה הבאה והן ביורובאסקט עם נבחרת ישראל.

כספי, הבאת כבוד גדול למדינה.
מחזיקים לך אצבעות. @Casspi18

— יאיר לפיד (@yairlapid) July 5, 2017

pic.twitter.com/r9rDxNx08H

— ניצן ויינשטיין (@nitzanwa) July 5, 2017

אירוע שעלה לכותרות בעקבות הצטרפותו של הישראלי, הוא "דו קרב השלשות" המפורסם נגד סטף קרי מלפני שתי עונות. במהלך משחק בין סקרמנטו לגולדן סטייט, בו קלע כספי את שיא הקריירה שלו בליגה עד היום (36 נקודות), נקלע הפורוורד לתחרות קליעות עם קרי, כשהשניים מפגיזים ללא הכר מקשת השלוש. אוהדי ווריירס רבים נזכרו באירוע, ולא יכולים לחכות לשיתוף הפעולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי