סטיב קר: כספי שחקן טוב, אני מאוד אוהב את המשחק שלו

כספי
כספי | AFP

מאמנו החדש של הפורוורד הישראלי פירגן לרכש החדש שלו בקבוצה: "הוא קלעי מוכח ויתאים בדיוק להתקפה שלנו". על קיצוץ שכרו של דוראנט אמר: "מחווה אדירה מצדו"

(גודל טקסט)

סטיב קר, מאמנה של גולדן סטייט ווריירס, הגיע ללאס וגאס מחופשתו בהוואי כדי לבחון מקרוב את השחקנים הצעירים בליגת הקיץ.

מאמנה של אלופת ה-NBA התראיין, וכשנשאל על החתמתו של עומרי כספי ציין: "עשינו כמה החתמות טובות מאוד, ועומרי הוא ביניהן. עכשיו יהיו לנו יותר אופציות זריקה מבעונה שעברה, וזה דבר גדול עבורנו". קר המשיך והסביר: "למרות שכולם חושבים שהעונה שעברה הייתה טיול, מבחינתי היו משחקים שהיינו זקוקים לקלעי נוסף ומצאנו אותו".

קר המשיך את דבריו והתייחס לחוזה המינימום שכספי חתם: "הוא שחקן מוכח. הוא שחקן ממש טוב. לא ידעתי אם נוכל להשיג אותו עבור חוזה כזה, אבל מסתבר שתזמון זה דבר חשוב מאוד בליגה. לפעמים זה הזמן הנכון עבור השחקן, עבור הקבוצה ואני מקווה שזה המצב אליו הגענו עם עומרי". המאמן המשיך ופירגן לפורוורד הישראלי: "אני אוהב את הדרך בה הוא משחק. הוא קלעי שלשות מוכח עם טווח רחוק, נע ללא כדור ולכן הוא יתאים בדיוק להתקפה שלנו".

בנוסף, קר התייחס לקיצוץ שכרו של קווין דוראנט ב-9.5 מיליון דולר: "ידעתי שקווין הולך לוותר על הרבה כסף כדי לעזור לקבוצה להשאיר שחקנים כמו איגואדלה, אבל לא חשבתי שהוא ירחיק לכת. זוהי מחווה יוצאת מן הכלל מצדו, אמרתי לו שזה מזכיר לי את היחס של טים דאנקן לספרס".

סטיב קר.
סטיב קר. "אוהב את המשחק של כספי" (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי