דיווח בארה"ב: מאנו ג'ינובילי ימשיך לעוד עונה בסן אנטוניו

מאנו ג'ינובילי
מאנו ג'ינובילי | AFP

כך על פי כתב ESPN בכיר. וגם: פול פירס יפרוש כחבר הסלטיקס לאחר שחתם על חוזה במועדון: "העיר והמועדון הפכו אותי לאחד משלהם". הגופיה תתלה בתקרת ה-TD גארדן

(גודל טקסט)

*אייברי בראדלי הוצג באופן רשמי בדטריוט פיסטונס. בראדלי, אקס הפועל ירושלים כזכור, אמר: "תזמון מושלם וסיטואציה מושלמת. אני מרגיש שזו ההזדמנות לעזור לעיר להתרגש".


* על פי דווחים בארצות הברית, מאנו ג'ינובילי ימשיך לעוד עונה במדי סן אנטוניו ספרס. הגארד הוותיק, שגם בסיום העונה הנוכחית נפוצו שמועות שיפרוש, יפתח ככל הנראה את העונה ה-16 שלו בטקסס, וב-NBA בכלל.





כתב ESPN אדריאן ווג'נרובסקי עדכן כי השחקן והקבוצה סוגרים את הפרטים על חזרתו של ג'ינובילי בן ה-39. מי שכבר חתם בקבוצה הוא ג'ופרי לוברן הצרפתי, ששיחק בשלוש השנים האחרונות בממפיס, דנבר, אוקלהומה סיטי ושיקאגו.

Spurs sign Joffrey Lauvergne » https://t.co/oAqupL1hbP

Welcome to the family, @1JOLOLO! pic.twitter.com/3HjOu5dRyH

— San Antonio Spurs (@spurs) July 18, 2017

* פול פירס חתם הלילה (בין שני לשלישי) על חוזה בבוסטון סלטיקס שיאפשר לו לפרוש מקריירת ה-NBA העשירה שלו כחבר המועדון. פירס ששיחק 15 עונות במדי המועדון ממסצ'וסטס, נכלל 10 פעמים באולסטאר של ה-NBA וקטף אליפות עם הירוקים ב-2008 זכה לכבוד אך לא צפוי ליטול חלק על הפרקט עצמו.



Paul Pierce will retire in green ☘️

: https://t.co/GS43Xh4e8Epic.twitter.com/Xbry4V612Y

— Boston Celtics (@celtics) July 17, 2017


"אנחנו גאים שפול בחר לפרוש כסלטיק. הוא אחד מהטובים בהיסטוריה של המועדון, על המגרש ומחוצה לו. אנחנו מברכים את פול על הקריירה שלו שראויה להיכל התהילה ורוצים לראות את הגופיה שלו תלויה על תקרת ה-TD גארדן", אמר ממלא מקום הנשיא וויק גרוסבק. פירס עצמו הוסיף: "הארגון והעיר עשו אותי אחד משלים ולא יכולתי לדמיין את עצמי מסיים את הקריירה בדרך אחרת. אני סלטיק לכל החיים".


הגופיה תתלה כאמור בתקרת האולם לאחר שבמועדון תיכננו כבר זמן רב להעניק ל"אמת" את ההזדמנות לפרוש במדי המועדון. כעת הכל מוכן רק לתליית הגופיה ולפרישה הסופית בתום 19 עונות כשבארבע האחרונות בילה בברוקלין נטס, וושינגטון וויזארדס ולוס אנג'לס קליפרס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי