רשמית: קליבלנד קאבלירס הודיעה על צירופו של דריק רוז

דריק רוז
דריק רוז | צילום: האתר הרשמי

סגנית אלופת ה-NBA הודיעה על צירופו של הגארד בן ה-28. לברון ג'יימס בטוויטר על קירי אירווינג: "אלו לא העובדות, תשיגו לעצמכם מקור אחר"

(גודל טקסט)

סגנית אלופת ה-NBA, קליבלנד קאבלירס, הודיעה הערב (שלישי) רשמית על החתמו של הגארד דריק רוז.

"הרצון שלי לשחק מתמקד רק בדבר אחד וזה לנצח", אמר הרכז בן ה-28 ששיחק בעונה האחרונה בניו יורק ניקס. "להיות חלק מסגל וארגון שחולק את אותה מחוייבות ולשחק עבור הקאבס ולהילחם על האליפות זה הדבר היחיד שחשוב לי. אני מאוד שמח להיות בקליבלנד ומצפה להתחיל כבר לעבוד". 





רוז צפוי להחליף את קיירי אירווינג, שיעזוב כמעט בוודאות את הקאבס. באתר החדשות "קליבלנד.קום" פורסם שלברון ג'יימס, כוכב הקאבס, מעוניין שאירווינג יועבר בטרייד, בעוד שמלכתחילה נטען כי אירווינג מעוניין לעזוב את קליבלנד בשל העובדה שהוא בצלו של ג'יימס. בינתיים צייץ ג'יימס וטען כי הכל שטויות: "אלו לא עובדות, תשיגו מקור אחר", צייץ לברון.


אירווינג מעוניין לעבור לסן אנטוניו, אולם מספר מועדונים לוטשים עיניים לאפשרות הבאתו ואופציה חדשה שעלתה היא פיניקס סאנס ששוקלת טרייד שיכלול את אריק בלדסו, ג'וש ג'קסון ובחירת דראפט. גם הסלטיקס הוזכרו כמי שמעוניינים מאוד בשירותיו. באשר לדריק רוז, שכבר פורסם כי ייפגש עם ראשי קליבלנד, לטענת התקשורת בארה"ב נאמר לו כי הוא המיועד לתפוס את מקומו של אירווינג ולזכות במעמד של שחקן חמישייה. לרוז בן ה-28 הוצע חוזה מינימום לעונה אחת על סך 2.1 מיליון דולר בשל העובדה כי סבל מפציעות רבות ואף פורסם במספר כלי תקשורת כי הוא הסכים להצעה.


#NotFacts people! Boooo!! Get another source. ‍♂️. #EnjoyingMySummer#YouDoTheSamehttps://t.co/XvfRWKWdur

— LeBron James (@KingJames) July 25, 2017


עוד לפני צירופו של רוז, הודיעה הקבוצה על מינויו של קובי אלטמן למנהל המקצועי של המועדון. אלטמן שימש עד כה כעוזרו של הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין שעזב אחרי שלוש שנים שכללו בין השאר את מינויו של דייויד בלאט למאמן.

OFFICIAL: Koby Altman has been named General Manager.

DETAILS: https://t.co/k6SvWpCoYE
#AllForOnepic.twitter.com/7zYBz6nfB9

— Cleveland Cavaliers (@cavs) July 24, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי