דיווח: תומאס סובל מפציעה, הטרייד עם קליבנד בסכנת ביטול

תומאס
תומאס | AFP

הגארד שהגיע מבוסטון העלה ממצאים בעייתיים בבדיקות, הקאבס שוקלים לבטל את העסקה אך טרם התקבלה החלטה סופית

(גודל טקסט)
האם הטרייד המדובר של השבוע האחרון ב-NBA בסכנת ביטול? בדיווח של אדריאן ווז'נרבסקי, העיתונאי המוערך של ESPN דווח שתומאס הגיע לבדיקות רפואיות בקליבלנד שהראו סממנים של פציעה והקאבס שוקלים לבטל את הטרייד עם בוסטון במהלכו עבר קיירי אירווינג לסלטיקס.


על פי הדיווח כל השחקנים שנכללו בעסקה חייבים להראות כשירות מלאה לעונה החדשה ואילו תומאס העלה ממצאים מחשידים. בסביבת הקאבס היו מי שאמרו: "המצב רגיש מאוד". בקאבס טרם קיבלו החלטה סופית בנושא ותומאס עשוי לעבור בדיקות נוספות שיוכיחו כי החלים מפגיעה בירך.




כשמנהל המקצועי של הסלטיקס, דני איינג' נשאל לאחר הטרייד המפתיע אם לפציעה של תומאס היה חלק בהחלטה על הטרייד הוא כבר הסכים לומר: "חלק". רמיזה שעלוה לקלקל את העסקה כולה.


Sources tell @wojespn that Cavs officials are evaluating Isaiah Thomas' hip, weighing whether to complete trade: https://t.co/x6JzV3b9Jz

— SportsCenter (@SportsCenter) August 26, 2017

כזכור, בטרייד שהסעיר את ה-NBA מוקדם יותר השבוע. שני הגארדים הבולטים במזרח אשתקד נשלחו כל אחד לקבוצה אחרת. אייזיאה תומאס שחווה עונה נהדרת עם בוסטון עבר לסגנית אלופת ה-NBA ואילו קיירי אירווינג יגיע למסצ'וסטס. גם אנטה זיזיץ' המבטיח וג'יי קארודר יחזקו את הקאבס שקיבלו גם בחירת דראפט ב-2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי