כספי נגד טראמפ: "הוא מייצר פילוג, אי שוויון וגזענות"

עומרי כספי
עומרי כספי | טוויטר

הישראלי של גולדן סטייט התראיין ל-NBC והתייחס לקרב הטוויטר בין נשיא ארה"ב לקרי: "אסור לנו לקבל אנשים שמנסים לפלג את המדינה. סטף הוא הבחור הכי נחמד שיש". טראמפ קרא להחרים משחקי פוטבול: "משעממים"

(גודל טקסט)
סערת דונלד טראמפ נגד סטף קרי ממאמנת לשכוך, ואחרי שהנשיא והכוכב החליפו עקיצות, נחלץ עומרי כספי, שחקנה החדש של גולדן סטייט ווריורס, להגנתו של כוכב אלופת ה-NBA.


כספי התראיין לרשת NBC האמריקאית וסיפר: "המאמן קר כבר אמר שאנחנו חיים בזמן מטורף. העבודה של הנשיא זה לאחד את האנשים וחשבנו שהוא לקח צד. אנשים בחרו בו לתפקיד. מה שהוא יוצר עם כל האנטישמיות והגזענות זה פוגע, בסוף היום הוא המנהיג של האומה החזקה בעולם שצריך להוביל את המדינה לעתיד טוב יותר. טראמפ גורם לפילוג, אי שוויון וגזענות וזה כואב, זה לא משהו שאנחנו יכולים לקבל".



"אסור לנו לקבל גזענות או אנשים שמנסים לפלג את המדינה", המשיך הפורוורד, "סטף הוא הבחור הכי נחמד שיש, הוא איש משפחה והוא לא בחור שצריך לצאת נגדו. מה שעשה הנשיא נגד אחד המנהיגים שלנו לא מקובל".


כספי במהלך הראיון. לא חסך מהנשיא
כספי במהלך הראיון. לא חסך מהנשיא (טוויטר)


איך השפיע התקרית על הקבוצה: "אני חושב שאחרי האירוע הזה אנחנו מאוחדים יותר. הרגשתי שהארגון מכבד את השחקנים ונותן להם להתבטא. זה דבר גדול והחבר'ה הרוויחו זאת".


על ביקור בבית הלבן:
"אני כבר הוזמנתי אל הנשיא אובמה לכבוד חנוכה בעבר והיתה לי הזכות לשוחח מעט עם הנשיא. לעת עתה אנחנו מרוכזים בכדורסל, אנחנו מכוונים לזכייה בעוד אליפות ואם המצב במדינה ישתנה נשמח להגיע בשנה הבאה, אם לא אז זה כנראה יישאר ככה".


טראמפ. אם המצב ימשיך גולדן סטייט לא תגיע
טראמפ. אם המצב ימשיך גולדן סטייט לא תגיע (טוויטר)


במקביל לא החמיצו את ההזדמנות לשאול את הישראלי על המצב הלא פשוט והסכסוך המתמשך עם הפלסטינים: "אנחנו חיים בזמנים קשים, נמצאים באיזור שדברים לא מסתדרים בו. תמיד יש תחושה שצריך למצוא פתרון כדי להפוך את הישראלים והפלסטינים לשכנים טובים או אפילו מדינה אחת. בזמנים כאלה, צריך לדבר ביחד ולא ללכת לטוויטר".


במקביל, טראמפ קרא להחרים משחקי פוטבול עד ששחקני הענף יתחילו לכבד את הדגל ואת ההמנון. "אם אוהדי ה-NFL יסרבו ללכת למשחקים עד שהשחקנים יפסיקו לא לכבד את הדגל והמדינה שלנו, נראה את השינוי קורה במהירות. צריך לפטר או להשעות. צייץ הנשיא בחשבון הטוויטר והוסיף. "הרייטינג של הענף בירידה, המשחקים משעממים והרבה אנשים לא מגיעים כי הם אוהבים את המדינה שלנו. הליגה צריכה לגבות את המדינה".

If NFL fans refuse to go to games until players stop disrespecting our Flag & Country, you will see change take place fast. Fire or suspend!

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) September 24, 2017

…NFL attendance and ratings are WAY DOWN. Boring games yes, but many stay away because they love our country. League should back U.S.

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) September 24, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי