דוק ריברס על תאודוסיץ': מצפים לראות את יכולותיו ב-NBA

תאודוסיץ'. צסקא עם מאזן מושלם
תאודוסיץ'. צסקא עם מאזן מושלם | צילום: באדיבות אתר היורוליג

מאמנו של הפורוורד בקליפרס החמיא לו למרות ההפסד 113:121 לטורונטו: "שמילוש על המגרש דיאנדרה ג'ורדן הופך ליוסיין בולט". הסרבי, שהגשים חלום, אמר: "החלטתי לפני הרבה זמן שאני רוצה לשחק ב-NBA"

(גודל טקסט)
מטרתו העיקרית של מילוש תאודוסיץ' לאורך הקריירה הייתה להגיע ל-NBA, ואמש (בלילה בין ראשון בשני) הסרבי ערך בכורה בהפסד של לוס אנג'לס קליפרס לטורונטו ראפטורס 113:121, לאחר שחתם בקיץ לשנתיים על חוזה בסך 12.3 מיליון דולר. הפורוורד סיים עם שמונה אסיסטיים וקלע רק נקודה אחת מהעונשין.


לאחר עשור של הישגים, תארים ובעיקר אסיסטים אדירים במדי אולימפיאקוס, צסק"א מוסקבה ונבחרת סרביה, תאודוסיץ' (30, 1.96 מ') החליט להביא את יכולותיו לראשונה ל-NBA והלחץ על הפורוורד לספק את אותן ההופעות גובר. בראיון ל'לוס אנג'לס טיימס' אמר תאודוסיץ': "כבר החלטתי לפני הרבה זמן שאני רוצה לשחק ב-NBA, אבל לא הייתה לי הזדמנות כי תמיד הייתי תחת חוזה. הקיץ הייתי שחקן חופשי, והאופציה הראשונה שהייתה מונחת בפני הייתה מהקליפרס והחלטתי ללכת על זה".



מאמנו החדש של הסרבי, דוק ריברס התייחס ללחץ על השחקן לאחר המשחק: "אני לא חושב שיש עליו לחץ נוסף. הוא הגיע לכאן עם מטרה להוכיח שהוא יכול לשחק ולהיות משמעותי ב-NBA. אנחנו מאוד מצפים לראות את יכולותיו העונה על הפרקט".


ריברס המשיך והחמיא לסרבי: "זה לא צירוף מקרים שברגע שמילוש על המגרש דיאנדרה ג'ורדן הופך ליוסיין בולט, ורץ על המגרש במהירות בגלל שהוא רוצה לקבל את הכדור".

#laclipperspic.twitter.com/PD17mhHwZv

— Milos Teodosic (@MilosTeodosic4) October 2, 2017


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי