בעקבות המצב: קליבלנד שוקלת להביא את דמרקוס קאזינס

דמרקוס קאזינס
דמרקוס קאזינס | AFP

הקאבס לחוצים מפתיחת העונה הרעה ושוקלים להעביר את הבחירה של ברוקלין לניו אורלינס תמורת הסנטר. סטיב קר אחרי ההפסד לדטרויט: "הם דחפו אותנו והיו פיזיים", דריימונד גרין זועם על הקנס שקיבל

(גודל טקסט)

לילה של הפתעות גדולות ב-NBA. קליבלנד שוב נראתה רע וחטפה 114:95 מהניקס, במה שהיה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים עבורה. גולדן סטייט ספגה הפסד ביתי 115:107 מדטרויט.

בכל שלוש העונות האחרונות הפסידו הווריירס תשע פעמים בלבד באורקל ארנה, העונה כבר יש להם שניים. "הקבוצה הטובה יותר ניצחה", הודה המאמן סטיב קר. "הם דחפו אותנו והיו פיזיים. הפעם הקארמה הייתה בצד הנכון של המגרש. אחרי הניצחון על וושינגטון למדנו הפעם ששש דקות ממש לא מספיקות".

קווין דוראנט לא הסכים עם דבריו של המאמן שהשחקנים לא השקיעו מספיק. "אני חושב שכולם פה רוצים ואכפתיים, אנחנו פשוט צריכים לשים לב יותר לפרטים הקטנים".

דריימונד גרין נקנס ב-50 אלף דולר בעקבות ההרחקה מול וושינגטון וזעם על כך שברדלי ביל, שהחל במהומה, נקנס רק ב-25 אלף דולר וקלי אוברה ב-15 אלף בלבד. "כשמישהו פוגע מותר לך להגיע על עצמך. זה מה שנקרה הגנה עצמית. אוברה הגיע כדי לתקוף באגרופים ומקבל פחות ממני?".

עומרי כספי קיבל הפעם תשע דקות בלבד בהן קלע שלוש נקודות (1 מ-1 ל-3) ולקח שני ריבאונדים. הפורוורד הישראלי שוב העמיד מדד פלוס/מינוס של 11+ ומפתיחת העונה בדקות בהן כספי על הפרקט גולדן סטייט מנצחת בשבע נקודות, הכי הרבה בקבוצה חוץ מדוראנט (8.1) וקרי (7.1). למרות זאת ניק יאנג קיבל יותר דקות (13), והאוהדים ברשתות החברתיות בטוחים שמדובר בשגיאה מקצועית של הצוות המקצועי.

עומרי כספי לפני המשחק מול דטרויט. למה יאנג מקבל יותר דקות ממנו (AFP)
עומרי כספי לפני המשחק מול דטרויט. למה יאנג מקבל יותר דקות ממנו (AFP)

גם אצל הפיינליסטית המצב מדאיג. כלי התקשורת בקליבלנד טוענים שבעקבות פתיחת העונה הרעה ישנה אפשרות שהקאבס יעבירו בטרייד את הבחירה של ברוקלין בדראפט הקרוב לניו אורלינס תמורת דמרקוס קאזינס כדי לשפר את משחק הפנים שלהם. שתי הקבוצות ייפגשו בשבת, ובאוהיו טוענים שיכולת טובה של הסנטר יכולה לשפר את הסיכויים לעסקה אפשרית במהלך החורף.

הפרשן כריס פדור מקליבלנד.קום מתנגד בחריפות לעסקה: "יש להם די דרמה בלעדיו. הוא לא מתאים, לא מקצועית וגם לא בחדר ההלבשה. אסור לעשות צעדים מתוך ייאוש".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי