גולדן סטייט ניצחה את הלייקרס לאחר הארכה, כספי לא שותף

סטף קרי
סטף קרי | AFP

הווריירס גברו 123:127 על הקבוצה מ-LA לאחר 53 דקות מותחות, הפורוורד הישראלי לא שיחק. אורלנדו העמיקה את המשבר של אוקלהומה, יוסטון ממשיכה ללהוט ואולדריג' נתן משחק ענק בניצחון סן אנטוניו

(גודל טקסט)

עשרה משחקים נערכו הלילה (בין רביעי לחמישי) ב-NBA, כשבמוקד גולדן סטייט ניצחה את הלייקרס לאחר הארכה, אוקלהומה הפסידה לאורלנדו, סן אנטוניו ניצחה את ממפיס ויוסטון הביסה את אינדיאנה.

לוס אנג'לס לייקרס – גולדן סטייט ווריירס 127:123 (לאחר הארכה)
ללא עומרי כספי, אבל עם סטף קרי וקווין דוראנט ששבו למגרשים, האלופה שוב הזיעה אבל הפעם עשתה את העבודה ופתחה את מסע משחקי החוץ שלה עם ניצחון דרמטי לאחר הארכה. דוראנט צלף 29, קרי הוסיף 26, קליי תומפסון תרם 20 ודריימונד גרין היה רחוק אסיסט אחד מטריפל דאבל עם 15 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. שיא קריירה של ברנדון אינגרם הצעיר (32 נק') לא הספיק למפסידה.


אורלנדו מג'יק – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 108:121

ההפתעה של הלילה הגיעה מ -OKC. אורלנדו השיגה ניצחון ראשון לאחר תשעה הפסדים רצופים דווקא מול שלישיית האול-סטארס של ווסטברוק, אנתוני וג'ורג', שספגה הפסד שלישי ברצף. המג'יק שלטו כמעט לכל אורך המשחק ובתחילת הרבע הרביעי יצאה לריצת 0:10, שהשאירה מאחור את אוקלהומה למרות שהייתה צמודה עד הרבע האחרון.

ארון גורדון להט אצל אורלנדו כשהפציץ 40 נק' והוריד 15 ריבאונדים. מנגד, ווסטברוק הסתפק ב-37 נק' וג'ורג' הוסיף 22 נק' משלו, שלא מנעו את ההפסד.

סן אנטוניו ספרס – ממפיס גריזליס 95:104
גרג פופוביץ' נאלץ להסתדר הלילה ללא קוואי לנארד הפצוע, אך היעדרותו של האול-סטאר לא מנעה מסן אנטוניו להשיג ניצחון בית חשוב. ממפיס צריכה לעשות חושבים להמשך הדרך מפני שזה היה הפסדה התשיעי ברציפות.

למרקוס אלדריג' היה ה-MVP של הספרס כשקלע 41 נק', קבע שיא עונתי ושלח את קבוצתו למקום השלישי במערב. טייריק אוואנס עם 22 נק' וג'יימס אניס עם 15 נק' להטו אצל הגריזליס, אך לא הצליחו למנוע מפלה נוספת.

ארון גורדון בטירוף (AFP)
ארון גורדון בטירוף (AFP)

יוסטון רוקטס – אינדיאנה פייסרס 97:118
המשחק המשוגע של הלילה הגיע מטקסס, כשיוסטון השיגה את ניצחונה ה-12 ב-13 המשחקים האחרונים. לעומת זאת, אינדיאנה המשיכה להציג יכולת מקרטעת וספגה את הפסדה השני בשלושת המשחקים האחרונים.

שיתוף הפעולה בין ג'יימס הארדן לכריס פול ממשיך להניב פירות עבור הרוקטס, כשהאיש עם הזקן הוביל את קבוצתו עם דאבל-דאבל של 29 נק' ו-10 אס'. הגארד כשהגיע מהקליפרס תרם 13 נק' משלו, כשיוסטון השתלטה על המשחק החל מהרבע השני ולא הסתכלה לאחור. תדאוס יאנג קיווה להחזיר את הפייסרס למשחק בעזרת 23 נק' מצדו, אבל זה לא מנע הפסד נוסף לקבוצתו.

משחקים נוספים
ניו יורק ניקס – מיאמי היט 86:115
דטריוט פיסטונס – פיניקס סאנס 107:131
טורנטו ראפטורס – שארלוט הורנטס 113:126
דאלאס מאבריקס – ברוקלין נטס 109:104
ניו אורלינס – מינסוטה טימברוולבס 120:102 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי