קליבלנד הודיעה: אייזאה תומאס קרוב לשוב לאימונים מלאים

אייזאה תומאס
אייזאה תומאס | אתר רשמי

הרכז שהגיע בקיץ מבוסטון יחזור לכושר במדי קבוצת ליגת הפיתוח של הקאבס, והמנהל המקצועי של סגנית האלופה - קובי אלטמן, עדכן על הבשורות הטובות לאוהדים

(גודל טקסט)

העונה של קליבלנד התייצבה אחרי פתיחה קשה, ובשבועות האחרונים נראית שוב סגנית האלופה כקבוצה מאיימת שיכולה להתחרות על האליפות. כעת הודיעה הקבוצה על חדשות העשויות לשפר עוד יותר את מצב המועדון.

הג'נרל מנג'ר, קובי אלטמן, הודיע מוקדם יותר היום (חמישי) כי אייזאה תומאס, הגארד שהגיע פצוע מבוסטון בקיץ, ישוב בקרוב לאימונים מלאים ויחזור לכושר משחק במדי קאנטון צ'ארג', קבוצת הבת של הקאבס מליגת הפיתוח. בנוסף גם אנטה זיזיץ' יצטרף לסגל.

ביום שני (22:00) ייערך שחזור שלושת הגמרים האחרונים כשקליבלנד תגיע לאוראקל ארנה למשחק המרכזי של מחזור חג המולד נגד גולדן סטייט. לעת עתה האלופה הודיעה כי סטף קרי לא יטול חלק במשחק עקב הפגיעה בקרסולו ממנה הוא סובל, מה שמעורר הדים באוהיו.

תומאס
תומאס. הגיע הזמן לחזור (טוויטר)

התקשורת המקומית בקליבלנד מגדירה את המשחק כ-"הכי חשוב של הקאבס ולברון מאז הגמר", ובעיר רוצים לשחרר הצהרה עם ניצחון באולם של היריבה הגדולה. האוהדים הפצירו ברשתות החברתיות בין היתר בדוויין ווייד ואחד מהם ירה: "זה הזמן לשחזר את הימים הגדולים ממיאמי חברים, חייבים לנצח באוקלנד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי